همسر شهید کرم‌پور در گفت و گو با پانا:

همسرم فردی مردم‌دار و پایبند به اصول اخلاقی و دینی بود

پردیس (پانا) - شهید پرویز کرم پور، مدافع وطن و از شهدای ناجا بوده که در هنگام انجام ماموریت خود از جانب کلانتری قلهک به فیض شهادت نائل آمد، همسرش سیده راحله موسوی‌ که روزهای سخت فراغ از همسر شهیدش را سپری می‌کند از ویژگی‌های اخلاقی  وی می‌گوید.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
همسرم فردی مردم‌دار و پایبند به اصول اخلاقی و دینی بود

به گفته سیده راحله موسوی‌، شهید‌ کرم‌پور فردی مردم‌دار و‌ پایبند به اصول دینی و اخلاقی بود که ارزش زیادی برای خانواده قائل بوده و بیشتر تلاش می‌کرد تا وقت خود را در کنار همسر و فرزندانش سپری کند.

وی در توضیح بیشتر درباره خصوصیات اخلاقی شهید کرم‌پور بیان کرد: همسرم فردی مذهبی، بسیار مهربان و دلسوز برای خانواده و اطرافیان بود. وی به نماز اول وقت بسیار اهمیت می‌داد، ضمن اینکه انجام وظایفی که برعهده داشت، برای وی در امور خانوادگی و شغلی بسیار با اهمیت بود. به طور نمونه در ماه مبارک رمضان بارها این اتفاق رخ داده بود که وقتی در محل کارش مشغول به انجام وظیفه بود با وجود اینکه زمان افطار می‌رسید، ولی به دلیل اینکه مراجعان منتظر رسیدگی به درخواست‌های خود بودند، افطار را تا انجام امور مذکور به تاخیر انداخته بود، زیرا که اعتقاد داشت، اولویت اصلی انجام کار مردم و حل مشکلات آنها است. براین اساس افطار را تا اتمام کارهایی که به وی سپرده شده بود به تاخیر می‌انداخت.

همسر شهید کرم‌پور درباره نحوه آشنایی خود با وی نیز توضیح داد که آشنایی من‌ با‌ شهید‌ کرم‌پور‌ در‌ مسجدی‌ که‌ وی در‌ آنجا کتاب‌دار بود اتفاق‌ افتاد‌. وی خانواده خود را‌ در‌ جریان‌ قرار‌ داد‌ و مراسم خواستگاری و ازدواج‌ ما‌ ‌به‌ سبک و سیاق‌ سنتی‌ صورت‌ گرفت‌ که حاصل‌ این‌‌ ازدواج‌ دو فرزند‌ به‌ اسم‌ امیر‌علی‌ و هلما‌ است.

موسوی‌ درباره شهادت‌ همسرش و این که چگونه این اتفاق رخ داد نیز‌‌ گفت‌: از آنجا که همسرم در مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق بین‌الملل تحصیل کرده بود امور قضایی را در کلانتری محل خدمتش بر عهده داشت، مدتی پیش از شهادتش نیز به سمت مأمور اجرایی کلانتری قلهک منصوب شده بود. در دومین روز از محرم سال ‌ ۱۳۹۹‌ برای اجرایی شدن یک حکم در پرونده‌ای که به وی سپرده شد به همراه همکارانش به محل اجرای حکم رفت که در آنجا و در هنگام انجام‌ وظیفه‌ دچار‌ سانحه‌ سوختگی‌ شدید شد. در اثر شدت سوختگی چند روزی را‌ در کما به سر برد، اما متاسفانه از آنجا که شدت و عمق این آسیب بسیار زیاد بود، چند روز بعد به عبارتی هشتم محرم‌ به فیض شهادت نائل آمد و در روز تاسوعا پیکرش در میان بدرقه بستگان، همکاران و آشنایان به خاک سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه شهید‌ کرم‌پور‌ امسال جز‌ شهدای‌ شاخص‌ ناجا‌ معرفی شد، اظهار کرد: در همه سال‌های زندگی مشترک همواره به همسرم افتخار می‌کردم و اکنون نیز که وی به شهادت رسیده است همواره این احساس را دارم. اگر چه با علم به شغل وی و مخاطراتی که دارد با او ازدواج کردم، اما همیشه و تا به ابد جایش در خانه و نزد من، همچنین فرزندانش خالی است.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار