نائب رییس مجلس دانش‌آموزی استان در گفت‌وگو با پانا:

هدف از عضویت در مجلس دانش‌‌آموزی، شناسایی مشکلات و ارائه راهکار جهت حل آنها در مدارس است

ملارد (پانا) - عضو شورای دانش‌آموزی مدرسه دهخدا(۲) آموزش و پرورش ملارد، هدف از عضویت در شورای دانش‌آموزی را ارتباط بیشتر با دانش‌آموزان، شناسایی معضلات و تلاش در جهت رفع آنها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف از عضویت در مجلس دانش‌‌آموزی، شناسایی مشکلات  و ارائه راهکار جهت حل آنها در مدارس است

معین حاتمی در دبیرستان دهخدا ۲ پایه دهم درس می‌خواند و امسال برای اولین‌بار است که عضو شورای دانش‌آموزی شده و همچنین در مجلس دانش‌آموزی استان، سمت نائب رییس را عهده دار شده است.

وی در مورد انگیزه خود از عضویت در تشکل‌های دانش‌آموزی می‌گوید: در هر مدرسه مشکلاتی وجود دارد، مثل مشکلات آموزشی، کمک به دانش‌آموزان ضعیف در مسائل مالی و نحوه تدریس تعدادی از معلمان در دوران کرونا و شبکه شاد و طراحی امتحانات و هدف من طرح این مشکلات با مسئولین مدرسه بود.

حاتمی در مورد نگاهش به شورای دانش‌آموزی به عنوان یک تشکل ادامه داد: نگاه وسیعی به این تشکل دارم و امیدوارم با همکاری سایر دانش‌آموزان مشکلات مدرسه را حل کنیم و تغییراتی مثبت در زمینه فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و مهارت‌های اجتماعی مدارس ایجاد کنیم.

وی افزود: اعتقاد من این است که شورای دانش‌آموزی باعث اتحاد و همبستگی دانش‌‌آموزان می‌شود و به عنوان نماینده دانش‌‌آموزان، طبیعتاً دانش‌‌آموزان با من راحت‌تر صحبت می‌کنند و مشکلاتشان را با من در میان می‌گذارند.

برنامه من در سطح مدرسه و منطقه بود اما اکنون که عضو مجلس استان شده‌ام برنامه‌هایی در زمینه آموزش بهینه، ارتقاء سطح روابط دانش‌‌آموزان و معلمان، کاهش گرایش به دخانیات و مشکلات رفتاری، فعالیت بیشتر مشاوران در مدارس و تغییر روابط مسئولین مدارس با دانش‌آموزان به شکل صمیمانه دارم که امیدوارم به مرحله اجرا برسد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار