مدیرآموزش و پرورش دماوند:

میز معلم بهترین تریبون برای تحقق جهاد تبیین است

دماوند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دماوند با اشاره به اهمیت نگرش فلسفی مدیران مدارس برای اجرای اسناد بالادستی و تحولی گفت میز معلم بهترین تریبون برای تحقق جهاد تبیین است.

کد مطلب: ۱۲۵۸۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
میز معلم بهترین تریبون برای تحقق جهاد تبیین است

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس منطقه دماوند با حضور زهرا طاولی مدیر آموزش و پرورش دماوند، سیدمجید حسینی معاون آموزشی، مهدی مدبر کارشناس ارزیابی و عملکرد، عادل زواره محمدی کارشناس مدارس غیردولتی و حدود 90 مدیر مدارس دولتی و غیردولتی سه مقطع تحصیلی آموزش و پرورش دماوند در اردوگاه شهیدمصطفی خمینی منطقه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دماوند در این نشست به نقش مهم مدیران در تعیین جو مدارس و شهرت مدارسشان و پایه‌گذاری سنگ بنایی که گروه‌های علمی و تربیتی بر آن رشد و فعالیت می‌کنند، اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت نگرش و چتر فلسفی مدیران در اجرای سندهای بالادستی و تحولی که اجرایی شدن آن در سطح کلاس است، بر فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و بهره‌مندی از منبرها و تریبون‌های مختلف اشاره کرد و بهترین تریبون را میز معلم برای مخاطبین جامعه با هدف تعلیم و تربیت نسلی انقلابی دانست.

زهرا طاولی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که به صورت تصویری با جمعی از مردم تبریز در ۲۸ بهمن صورت گرفت، تاکید رهبری بر منبریان و کسانی که تریبون دارند، آن است که در راستای جهاد تبیین تلاش کنند و برای ما معلمین و فرهنگیان میز معلم می‌تواند بهترین تریبون برای اجرای فرمایشات ایشان باشد.

وی، ضمن بیان راه‌های تبدیل شدن به یک مدیر آموزشی موفق به چگونگی موفقیت مدیر در جایگاه یک رهبر کارآمد در سطح مدارس پرداخت و به ارائه صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای مدیران پرداخت و از مدیران مدارس خواست تا نسبت به رعایت یکایک این ویژگی‌ها دقت نظر و بدان عامل باشند.

مدیر آموزش و پرورش دماوند با تشریح مزایای سازمان یادگیرنده و تبدیل آن به سازمان یاددهنده، از همکاران دعوت نمود که ضمن مطالعه در مورد این سازمان‌ها در مجمع بعدی یک یا دو نفر از همکاران ارائه‌کننده موضوع در این خصوص باشند.

طاولی در رابطه با مدیریت سیستمی، خردجمعی و رهبری به جای مدیریت صحبت کرده و مزایای آن را نسبت به سیستم مدیریت سنتی با مدیران واحدهای آموزشی در میان گذاشته و از نتیجه و کارآمدی آن در سازمان ها مثال هایی را ذکر کرد.

سید مجید حسینی، معاون آموزشی آموزش و پرورش دماوند در ادامه از زحمات مدیران منطقه که نمونه آن کسب رتبه‌های بین اول تا سوم آموزش و پرورش دماوند طی 10 سال گذشته با توجه به شاخص امتحانات نهایی در سطح شهرستان‌های استان تهران بود، قدردانی کرد.

مهدی مدبر، کارشناس ارزیابی و عملکرد نیز از اخلاق حرفه‌ای در حوزه‌های تکریم ارباب رجوع و شأن والای معلمان و دانش آموزان مطالبی را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار