اعظم گودرزی:

تعطیلی مدارس برعهده ستاد استانی مدیریت کرونا است

تهران (پانا) - سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد ستاد استانی مدیریت کرونا تعیین می‌کند که کلاس‌های دانش‌آموزان به صورت حضوری یا مجازی برگزار شود و این تصمیم در ستاد به مصوبه تبدیل شده و به سایر ادارات ابلاغ می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۸۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی مدارس برعهده ستاد استانی مدیریت کرونا است

به گزارش ایرنا، اعظم گودرزی سرپرست دفتر سلامت و تندرستی افزود: ستاد استانی مدیریت کرونا در هر استان ترکیبی از نمایندگان آموزش و پرورش و سایر ارگان‌ها هستند که با برگزاری جلسات متعدد با توجه به وضعیت منطقه و شهرستان برای تعطیلی منطقه‌ای تصمیم گیری می‌کنند.

وی ادامه داد: ستاد استانی مدیریت کرونا تعیین می کند که کلاس‌های دانش آموزان به صورت حضوری یا مجازی برگزار شود و این تصمیم در ستاد به مصوبه تبدیل شده و به سایر ادارات ابلاغ می‌شود.

سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تعطیلی مدارس به صورت استانی و سراسری انجام نمی شود، یادآورشد: وزارت کشور عنوان کرده است که نباید تعطیلی به صورت کلی باشد و باید به صورت منطقه‌ای در این خصوص تصمیم گیری شود.

گودرزی ادامه داد: بطور مثال عنوان می‌شود که افزایش کرونا در کدام مناطق از تهران بیشتر بوده و براین اساس مدارس مناطق اعلامی را تعطیل اعلام می‌کنند.

وی اظهار کرد: ستاد استانی مدیریت کرونا آمار ابتلا به کرونا را از وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی دریافت و براین اساس میزان ابتلا را اندازه گیری می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار