عبدی تاکید کرد

به روزآوری روش‌های سنجش و ارزشیابی فعالیت‌های نهضت سوادآموزی

تهران (پانا) - نشست صمیمی علیرضا عبدی سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی با مدیر کل و همکاران حوزه نظارت و سنجش سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
به روزآوری روش‌های سنجش و ارزشیابی فعالیت‌های نهضت سوادآموزی

به منظور بیان نقطه نظرات مدیر کل نظارت، سنجش و ارزشیابی سازمان نهضت سوادآموزی و همکاران این بخش نشست صمیمی با حضور عبدی سرپرست سازمان برگزار شد.

در این جلسه نامجومنش مدیرکل نظارت و سنجش سازمان درخصوص اهمّ فعالیت های انجام شده در حوزه نظارت و سنجش ضمن ارائه گزارش توضیحاتی را بیان کرد.

نامجو منش ضمن عرض تبریک انتصاب سرپرست سازمان به این سمت، به تشریح فعالیت های حوزه خود پرداخت و به موضوعاتی درخصوص نظارت و ارزیابی شاخص های آموزشی، سنجش و ارزشیابی، بخش فناوری و تولید اطلاعات و آمار آموزشی و ... اشاره کرد.

سپس همکاران شاغل در حوزه نظارت، سنجش و ارزشیابی به معرفی خود و وظایف خود پرداختند و همچنین به فعالیت ها و اقدامات انجام شده در سال اخیر اشاره کرد و به شرح وظایف خود پرداختند و در این نشست پیشنهاداتی نیز برای بهبود فرآیند فعالیت خود مطرح کردند.

علیرضا عبدی سرپرست سازمان ضمن خیرمقدم و تشکر از همکاران حوزه نظارت، سنجش و ارزشیابی نکاتی را در خصوص به روزآوری روش های سنجش و ارزشیابی فعالیت های استان ها بیان کرد و حساسیت و اهمیّت فعالیت در این حوزه را بیش از پیش یادآور شد و از همکاران این حوزه خواست تا راهکارهای جدید و تحوّلی را در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار