افتتاح مدرسه خیرساز مرحوم غلامرضا ایمانی در روستای چهربخش کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش بیستون در حاشیه افتتاح مدرسه خیرساز غلامرضا ایمانی، عنوان کرد مدرسه‌ای که افتتاح شد، مدرسه 6 کلاسه خیرساز است که توسط خانواده مرحوم ایمانی در روستای چهر از توابع بخش بیستون ساخته شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۸۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه خیرساز مرحوم غلامرضا ایمانی در روستای چهربخش کرمانشاه

رضا باقری، ریاست اداره آموزش و پرورش بیستون در مراسم افتتاحیه این آموزشگاه ضمن قدردانی از خانواده مرحوم غلامرضا ایمانی و تمامی خیرین مدرسه‌ساز در سراسر ایران افزود: مدرسه ای راکه شاهد افتتاح آن بودیم، مدرسه 6 کلاسه خیرساز است که با مشارکت کامل مالی با مبلغی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان توسط خانواده مرحوم ایمانی و با مساعدت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در روستای چهر از توابع بخش بیستون ساخته شد.

باقری درباره وضعیت تحصیل دانش‌آموزان در شرایط شیوع کرونا بیان کرد: با توجه به شرایط، براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری است، در صورت بهتر شدن شرایط و بر اساس تصمیم این ستاد، دانش‌آموزان می‌توانند در مدارس حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت نقش خیرین مدرسه‌ساز گفت: جذب خیرین در منطقه بیستون به صورت تصاعدی افزایش پیدا می‌کند، در هر افتتاح مدرسه چند خیر به خیرین منطقه اضافه می‌شود، تاکنون 2 خیر دیگر اعلام آمادگی کردند که امیدواریم مدارس جدید به همت آنان ساخته شود.

در آیین افتتاح مدرسه خیرساز غلامرضا ایمانی حضرت حجه الاسلام والمسلمین آرمند، امام جمعه بیستون، علی رضایی نماینده شرق استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و شهردار بیستون و سایر مسئولین حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار