لزوم به حداقل رساندن رسوب کالا در انبارها و جلوگیری از قاچاق

تبریز (پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی بر لزوم به حداقل رساندن زمان رسوب کالا در انبارها و تعیین تکلیف سریع کالا جهت جلوگیری از قاچاق تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم به حداقل رساندن رسوب کالا در انبارها و جلوگیری از قاچاق

محمد فرشکاران اظهار کرد: این سازمان امین اموال دولت و بیت المال و امانتدار حقوق عامه به شمار می رود؛ هرچند ممکن است انبارهای دولت مشکلاتی داشته باشند.

وی افزود: به نظر می رسد سازمان تملک و دارایی ها توان درآمدزایی دارد؛ اما اینکه چرا در انزوا به سر برده و پویایی مورد انتظار را ندارد محل سوال است و باید بررسی های لازم در این ارتباط صورت پذیرد.

فرشکاران خاطرنشان کرد: با مدیریت منسجم و ایجاد وحدت و همدلی با هیات عالی نظارت و بازرسان، درآمدزایی مناسب برای سازمان مهیا می شود و دیگر نیازی به تکیه بر ردیف های متفرقه درآمدی نخواهد بود.

این مسئول بر لزوم به حداقل رساندن زمان رسوب کالا در انبارها و تعیین تکلیف سریع کالا جهت جلوگیری از قاچاق تاکید کرد و افزود: تسامح و تساهل در این موضوع خیانت محسوب می شود.

در این دیدار قائم مقام سازمان تملک و دارایی های کشور به ارائه گزارشی از وضعیت انبارها، تجهیزات، دارایی ها، فروش اموال و درآمدزایی سازمان، همچنین بیان پاره ای از مسائل موجود پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار