برنامه غذا سلامت زندگی را از رادیو بشنوید

تهران (پانا) - برنامه رادیویی غذا سلامت زندگی به تهیه‌کنندگی سولماز عطایی با محوریت تغذیه و صنایع غذایی روانه آنتن سلامت می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه غذا سلامت زندگی را از رادیو بشنوید

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سولماز عطایی، تهیه کننده در این باره می‌گوید: اول اسفند به موضوع دانستنی‌هایی درباره کالباس می‌پردازیم. در برنامه دکتر علیرضا شهاب لواسانی (دکترای صنایع غذایی) در برنامه حضور دارد و در این باره صحبت می‌کند. همچنین دوم اسفند ماه مبحث پروتئین در تغذیه ورزشکاران را مورد بررسی قرار می‌دهیم. دکتر فواد عسجدی دکترای فیزیولوژی ورزشی مهمان برنامه است.

وی ادامه می‌دهد: سوم اسفند ماه موضوع برنامه به محبث دانستنی‌هایی درباره جوانه گندم اختصاص دارد و دکتر افشین جعفرپور (دکترای صنایع غذایی) به این موضوع می‌پردازد.

این برنامه رادیویی کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا سه شنبه از ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می‌شود که روزهای زوج به موضوع تغذیه اختصاص دارد و روزهای فرد به صنایع غذایی می‌پردازد. در این برنامه که کارشناس محور است دکترای تغذیه که عضو هیات علمی هستند، حضور دارند و درباره مباحث مختلف تغذیه و سلامتی صحبت می‌کنند.

همچنین در این برنامه فواید ویتامین‌ها، طریقه نگهداری مواد غذایی و ... هم آموزش داده می‌شود. در واقع برنامه با محوریت آموزش به شنوندگان روانه آنتن می‌شود. بخشی از برنامه غذا سلامت زندگی به گزارش‌های مردمی اختصاص دارد و کارشناسان به سئوالات مردم پاسخ می‌‌‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار