رایگان شدن قبوض مصرفی مددجویان استان فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی، از رایگان شدن تمامی قبوض آب، برق و گاز مددجویان کمیته امداد فارس بر اساس الگوی مصرف خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
رایگان شدن قبوض مصرفی مددجویان استان فارس

محمد بذرافشان، یکی از اقدامات خوب و ارزنده دولت سیزدهم را توجه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی دانست و گفت: در همین راستا مقرر شده است مددجویان عزیزی که الگوی مصرف را رعایت کنند از معافیت پرداخت بهای قبوض مصرفی خود بهره مند شوند.
وی گفت: تاکنون تعداد 40118 اشتراک برق، 30064 اشتراک آب و 30900 اشتراک گاز مددجویان به صورت خوداظهاری در سامانه ثبت شده است که پس از تایید توسط مددکار به صورت محرمانه و در 2 نوبت به ادارات برق، آب و گاز ارسال می‌شود.
وی افزود: پیش بینی می‌شود با این اقدام علاوه بر کمک به مصرف بهینه این منابع، خانواده‌های تحت حمایت نیز با رعایت الگوی مصرف از پرداخت معاف شوند.
بذرافشان اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد برای بهره‌مندی از این طرح، شماره اشتراک کنتور خود را در سامانه سها به نشانی soha.emdad.ir و از طریق درگاه ثبت انشعابات ثبت می‌کنند.
مددجویانی شامل این طرح می‌شوند که الگوی مصرف را بر اساس داده‌های ادارات مربوطه، رعایت کنند. هم اکنون 158 هزار و 544 خانوار تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار