مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

رشد قابل توجه وضعیت آموزشی شهرستان پردیس در چند سال اخیر

پردیس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس در جلسه‌ای که به منظور تبادل نظر کیفی آموزش‌های حضوری و مجازی برگزار شد، گفت وضعیت آموزشی منطقه در چند سال اخیر رشد قابل قبولی داشته است.

کد مطلب: ۱۲۵۷۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رشد قابل توجه وضعیت آموزشی شهرستان پردیس در چند سال اخیر

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس، مصطفی حسنوند در این جلسه ضمن قدردانی از همکاران و تبریک ایام ماه رجب تصریح کرد: موفقیت‌هایی که در چند سال اخیر در منطقه داشیم را مدیون زحمات دبیران سخت‌کوش، همراهی و توجه اولیا و تلاش‌های مدیران است که در اینجا از آن بزرگواران کمال تشکر را دارم.

در ادامه این جلسه معاون آموزش متوسطه، گزارش مختصری در خصوص عملکرد چند ماه اخیر سرگروه‌های آموزشی ارائه و در بخشی از این گزارش به جلوه‌های ایثار و ازخودگذشتگی برخی از دبیران گمنام و فداکار اشاره کرد و گفت: دبیران در حالی که بعضاً در بیماری و روی تخت بیمارستان بوده‌اند، ادامه تدریس را رها نکرده و به وظیفه اخلاقی و وجدانی خود توجه کردند.

حسن شرفی‌پور اظهار کرد: بعضی از همکاران قسمتی از حقوق خود را برای خرید شارژ اینترنت ماهانه دانش‌آموزان بی‌بضاعت، خرید گوشی و تبلت، خرید پوشاک و نوشت‌افزار و سایر مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند اختصاص داده‌اند که این نشان‌دهنده اوج فداکاری و بزرگواری همکاران است.

وی ادامه داد: سرگروه‌های آموزشی به عنوان ناظران حقیقی و بازرسان واقعی عرصه‌ آموزش هستند و همکاران خلاق در امر آموزش را معرفی می‌کنند.

در پایان جلسه سرگروه‌های منطقه نظرات و پیشنهادات خود را عنوان و کارشناسان حراست، ارزیابی و عملکرد و آموزش متوسطه نیز نظرات خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار