نماینده ترشیز:

مومنین خیر، به جای حسینیه مدرسه بسازند

کاشمر(پانا)- نماینده ترشیز، در نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت مومنین خیر به جای حسینیه مدرسه بسازند، کسی که در مدرسه ساخته بشود به حسینیه هم خواهد رفت‌.

کد مطلب: ۱۲۵۶۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مومنین خیر، به جای حسینیه مدرسه بسازند

جواد نیک بین نماینده ترشیز گفت: من معتقدم شما خیرین برای مردم هزینه می کنید، در واقع مهمترین هدف تان تربیت آینده کشور است، حالا همینطور اسم تان هم سر در مدرسه نوشته می شود و این یک سیاست است، در واقع دارایی تان را برای خودتان می دهید و باید به این صورت باشد.

وی گفت: ما در بین کارهای خِیر رتبه اول و دوم داریم و خیلی کارها مانند حسینه ساختن، جاده سازی، درمانگاه و..... خِیر است، امّا در واقع دو تا از فعالیت های خِیر خاص که داخل کشور وجود دارد، رتبه اول مدرسه ساختن، رتبه دوم بیمارستان و رتبه بیستم ساخت حسینیه، مساجد است، چونکه اگر ما امکان آموزش یک انسان را بسازیم قطعاً نماز خوان می شود و به حسینه هم می رود.

نیک بین در ادامه گفت: شما خیرین مدرسه ساز در واقع زمینه تغییر انسان ها را فراهم می کنید، مدرسه ساختید تا معلّمان در آنجا افکار دانش آموزان را درست کنند و کار بسیار عالی است، مدرسه به معنای انسان سازی است.

وی افزود: خواهش داریم از کسانی که قصد کار خیری دارند لطفا حسینیه نسازند بجاش سالن ورزشی بسازند ایام محرم سالن را سیاه پوش کنند ده روز عزاداری، بعد بقیه روز های سال را ورزش کنند این یک حسینیه مناسب می شود.

نماینده ترشیز در پایان گفت: اگر هر فعالیتی نسبت به تأسیس اعتبارات دولتی بود و اگر نیاز به بنده داشتید من با افتخار در همکاری با شما هستم.

این نشست با حضور جواد نیک بین نماینده ترشیز، یونس باری ناظر اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی، علی طاهریان مدیر اداره آموزش و پرورش کاشمر و خیرین مدرسه ساز شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل تالار فرهنگیان برگزار شد.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار