رییس سازمان تعاون روستایی کشور:

68 هزار تن میوه شب عید 30 درصد زیرقیمت بازار عرضه خواهد شد

تهران (پانا) - رییس سازمان تعاون روستایی کشور عنوان کرد که۶۸ هزار تن میوه شب عید کشور اعم از سیب و پرتقال در راستای تنظیم بازار خریداری شده است و از نظر قیمتی ۲۵ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
68 هزار تن میوه شب عید 30 درصد زیرقیمت بازار عرضه خواهد شد

به گزارش ایرنا، اسماعیل قادری فر روز دوشنبه در حاشیه سفر وزیر جهاد کشاورزی به ارومیه گفت: ۳۳ هزار تن سیب و حدود ۳۵ هزار تن پرتقال تامسون شمال و والنسیای جنوب خریداری شده و در حال حمل به محلهای ذخیره سازی در شهرستانهای هدف است.

وی با بیان اینکه ۵۰ تا ۶۰ درصد سیب شب عید هموطنان از محصولات تولیدی باغداران آذربایجان غربی خریداری شده، ادامه داد: براساس دستور العمل های سیب خریداری شده با میانگین قیمت ۸۵ تا ۱۰۰ هزار ریال تهیه شده است که از تولیدات ممتاز کوهپایه ای هستند.

وی ادامه داد: تمامی محصولات خریداری شده از سورتینگ داران مجاز، باغداران و بخش های خصوصی طرف قرار داد خریداری و به این عدد حدود ۳۵ هزار ریال هزینه های تبعی مثل هزینه حمل و نقل، سردخانه و سورتینگ و سود مباشرین خرید افزوده می شود.

رییس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: محصولات خریداری شده به عنوان تنظیم بازار شب عید از نظر کیفی درجه یک بوده و از نظر قیمتی ۲۵ تا ۳۰ درصد زیر قیمت عرضه خواهد شد.

قادری فربا اشاره به اینکه میوه ها به صورت هوشمند و اینترنتی عرضه خواهد شد، گفت: هدف صیانت از بازار مصرف مردم و آرامش بخشی به بازار مصرف بخصوص در ایام عید و ماه مبارک رمضان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار