فرماندار ملارد:

وحدت و تعامل مسئولان اجرایی با شوراها عامل پیشرفت شهرستان ملارد است

ملارد(پانا) - فرماندار ملارد در نشست مشترک با شورای شهر بر لزوم همکاری و تعامل دوجانبه در انجام طرح‌های مختلف با هدف توسعه و پیشرفت تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
وحدت و تعامل مسئولان اجرایی با شوراها عامل پیشرفت شهرستان ملارد است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جابر کریمی سرپرست فرمانداری ملارد در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهرستان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات سطح شهرستان برگزار شد، در سخنانی گفت: مهم‌ترین عامل توسعه شهرستان وحدت بین مسئولان اجرایی با شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش شوراها در پیگیری مطالبات مردم و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای دولت، افزود: شوراها وظایف خود را بر اساس قانون پیگیری کنند و در کنار آن استفاده حداکثری از نگاه تعاملی را فراموش نکنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد تصریح کرد: طرح‌های بسیار خوبی در راستای رفاه حال شهروندان در ایام‌الله دهه فجر در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسید و افتتاح این پروژه‌ها مصداق همدلی و تعامل مسئولان شهرستان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: برخی از مشکلاتی که در سطح شهرستان وجود دارد ناشی از آسیب‌های اجتماعی است و اعضای شوراها علیرغم تمام تلاش‌ها و اقدامات خوبی که تاکنون در زمینه های مختلفی انجام داده‌اند به مسئله آسیب‌های اجتماعی نیز بصورت جدی ورود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار