سرپرست خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی خبرداد؛

فاز چهارم آموزش 54 هزار دانش آموز خبرنگار پانا همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود

تبریز(پانا)- سرپرست خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی از شروع فاز چهارم آموزش 54 هزار دانش آموز خبرنگار پانا در آذربایجان شرقی همزمان با دیگر استانهای کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
فاز چهارم آموزش 54 هزار دانش آموز خبرنگار پانا همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود

بیتا غضنفر اقدم اظهار داشت: شناسایی و توانمند سازی دانش آموزان از اولویت های خبرگزاری پانا بوده و در این راستا فاز چهارم آموزش 54 هزار دانش آموز خبرنگار با عنوان (( هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی)) توسط سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا برگزار می شود.

وی ادامه داد: این آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد در حال برگزاری است و امیدواریم در پایان آموزش‌های در نظر گرفته شده برای این دوره، بتوانیم خبرنگارانی توانمند و اهل قلم را تحویل جامعه دهیم.

وی افزود: از اهداف این آموزش می توان به شناسایی استعداد های برتر و علاقمند به فعالیت در عرصه خبرنگاری، تحقق تربیت اجتماعی دانش آموزان در بستر توسعه و تقویت سواد رسانه ای آنان، تقویت روحیه تقش پذیری دانش آموزان و آشنایی دانش آموزان با اجتماع و پیگیری مطالبات مردم در قالب یک خبرنگار اشاره کرد.

وی بر آموزش ۲۷۰۰ نفر دانش آموز خبرنگار در این دوره از آموزش ها در آذربایجان شرقی تاکید کرده و اظهار داشت: سهمیه آذربایجان شرقی در این آموزش ها ۲۷۰۰ نفر می باشد که پیش بینی می شود تا پایان این دوره بیش از 2 هزار نفر دانش آموز خبرنگار پانا در آذربایجان شرقی آموزش ببینند.

اقدم در پایان خاطرنشان کرد : امیدواریم با این آموزش ها، سهمی در موفقیت آینده سازان کشور داشته باشیم و شاهد موفقیت های روز افزون این عزیزان در دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار