سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

آموزش و پرورش اساسی‌ترین، گسترده‌ترین، کیفی‌ترین و بی‌بدیل‌ترین نهاد هر جامعه است

اصفهان(پانا) -سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت آموزش و پرورش نهادی فرا اداری و فرا سازمانی است که متعلق به همه است و به فرموده مقام معظم رهبری همه دستگاه‌ها باید یار و همراه آموزش و پرورش باشند که اگر چنین باشد آموزش و پرورش کارآمدی خواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۲۵۶۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش اساسی‌ترین، گسترده‌ترین، کیفی‌ترین و بی‌بدیل‌ترین نهاد هر جامعه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: آموزش و پرورش اساسی‌ترین، گسترده‌ترین، کیفی‌ترین و بی‌بدیل‌ترین نهاد هر جامعه است، دامنه فعالیت آموزش و پرورش نسبت به سایر نهادها و سازمانها گسترده تر است و رسالت ما نیز نسبت به بقیه نظامها بی نظیر است و نمی تواند جایگزین داشته باشد. آموزش و پرورش نهادی فرا اداری و فرا سازمانی است که متعلق به همه است و به فرموده مقام معظم رهبری همه دستگاهها باید یار و همراه آموزش و پرورش باشند که اگر چنین باشد آموزش و پرورش کارآمدی خواهیم داشت.

وی افزود: اگر بخواهیم امنیت کافی، بهداشتی ایده‌آل، وجدان کاری در ادارات و... داشته باشیم باید به آموزش و پرورش توجه کنیم تا آموزش و پرورش به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد. البته نباید از نقش بی‌بدیل خانواده در تعلیم و تربیت عبور کنیم و در صورتی که بتوانیم زمینه های رسیدن آموزش و پرورش به اهداف خود را متناسب با سند تحول بنیادین فراهم کنیم دانش‌آموزان نیز می‌توانند به حیات طیبه برسند که در این صورت آنها شهروندان قانونمدار ومومن خواهند بود و با تشکیل زندگی، خانواده سالمی خواهند داشت.

ابراهیمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تبیین گام دوم انقلاب اضافه کرد: نگاه ما باید مانند نگاه ولی امر مسلمین جهان و نگاه تمدن اسلامی باشد که اگر با این نگاه قدم برداریم آموزش و پرورش می تواند ما را به اهدف عالی خود برساند و امیدوارم این اقدامات زمینه ساز حکومت جهانی حضرت بقیه الله باشد. اولین قدم ما برای تحکیم گام دوم انقلاب راهکارهایی برای تبیین بیانات مقام معظم رهبری است و استفاده از نیروهای توانمند و کارآمد است، اما علیرغم اینکه آموزش و پرورش مشکلات زیادی دارد از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب آموخته‌ایم که ما می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: چالش اصلی آموزش و پرورش کمبود نیروی انسانی است که مشکلات آموزش و پرورش فقط به دست خود آموزش و پرورش حل نمی شود و بسیج همه نهادها از سوی استاندار را می‌طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار