اردبیل نارنجی شد

اردبیل(پانا) - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عنوان کرد در 24 ساعت گذشته 41 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این استان بستری شدند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل نارنجی شد

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، علی محمدیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در 24 ساعت گذشته 41 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و 2 بیمار جان خود را از دست دادند.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در سه نوبت اول، دوم و سوم نیز 2 میلیون و 43 هزار و 893 واکسن بوده است که از این تعداد 927 هزار و 204 واکسن مربوط به نوبت اول، 816 هزار و 485 واکسن مربوط به نوبت دوم و 300 هزار و 204 واکسن مربوط به نوبت سوم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه همچنین 27 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند، تصریح کرد: هم اکنون شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 207 نفر است که از این تعداد 30 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

محمدیان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان مشگین‌شهر در وضعیت قرمز، شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، اصلاندوز، سرعین و نیر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بیله‌سوار، گرمی، نمین، خلخال و کوثر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان اردبیل هم، کلیه مدارس در همه مقاطع تحصیلی از روز ۲۳ بهمن به مدت یک هفته غیرحضوری خواهد بود.

برهمین اساس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز طی نامه ای به مدیرکل آموزش و پرورش استان ابلاغ کرد: بر اساس بررسی ها و ارزیابی اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و گزارش‌های میدانی از افزایش مراجعه به مراکز درمانی و در راستای کنترل پیک ششم که با شدت بالای سرایت سویه اُمیکرون همراه است، کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی از روز شنبه ۲۳ بهمن ماه به مدت یک هفته، به صورت غیرحضوری و آموزش‌ها از طریق شبکه شاد گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار