نماینده‌ سابق مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین:

اثرات انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان مشهود است

قم (پانا) - نماینده سابق رهبر معظم انقلاب در آمریکای لاتین عنوان کرد اثرات و شعاع انقلاب اسلامی، نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان قابل مشاهده است.

کد مطلب: ۱۲۵۵۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اثرات انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان مشهود است

حجت الاسلام والمسلمین «محسن ربانی» نماینده‌ سابق مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین و رئیس موسسه‌ اندیشه‌ شرق، طی سخنانی در جمع دانش آموزان مجتمع فرهنگی آموزشی دکتر حسابی ناحیه 4 آموزش و پرورش قم با تبریک ورود به چهل و چهارمین سال انقلاب عنوان کرد: انقلاب اسلامی نورانیتی دارد که اثرات و شعاع آن نه تنها در ایران، بلکه در سرتاسر جهان قابل مشاهده است.

وی با اشاره به خاطره سفر خود همراه مرحوم آیت الله مصباح یزدی به کشورهای آمریکای لاتین و دیدار با کاردینال نماینده پاپ در برزیل، عنوان کرد: نماینده پاپ در این دیدار گفت: آقایانی که نماینده‌ انقلابی هستید که جهان را تکان داده، بدانید ما در زمان جنگ عراق با ایران، برای شما دعا می‌کردیم که خدایا این مردم را پیروز کن! اگر شکست می‌خوردید، ناراحت می‌شدیم، زیرا شما جبهه‌ خداشناسی و جبهه‌ دینیِ جهان هستید و میخواهید پرچم دین را بلند کنید. شما ابراهیم(ع)، موسی(ع)، عیسی(ع) و محمد(ص) را به صحنه جهان آوردید.

ربانی با بیان این نکته که سخنان نماینده‌ پاپ نشان از نزدیک بودن دل‌های موحدان عالم به یکدیگر است، عنوان کرد: امروز دنیا آماده و تشنه‌ معارف است؛ امروز جهان بشریت در حال مهیا شدن برای ظهور است، همانگونه که در زمان انقلاب، مردم به یک آگاهی، تفکّر و بینش بلند رسیدند که همافران ارتش، خود را سرباز امام اعلام کردند، جهان نیز در عصر ظهور، تسلیم امام زمان ارواحنافداه خواهد بود.

وی با اشاره به جریان دیدار «شواردنادزه» وزیر امور خارجه وقت شوروی با حضرت امام خمینی(ره) و عدم رعایت پروتکل های دیپلماتیک معمول از سوی حضرت امام(ره) در این دیدار، خاطرنشان کرد: رمز پیروزی امام خمینی (ره) معامله‌ ایشان با خدا بود و امام، هیچگاه برای قدرت‌های ظاهری، اعتباری قائل نبودند.

رایزن فرهنگی سابق ایران در آرژانتین خطاب به دانش آموزان گفت: خودتان را برای دنیایی که دنیای علم و فکر است، آماده کنید و بدانید امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان نه تنها از انرژی هسته بلکه از فکر ما در هراسند..

وی تاکید کرد: امروز دانش آموزان می توانند با گوشی های همراه خود، در آگاهی دادن به جامعه‌ جهانی و آماده سازی دنیای قبل از ظهور، سهیم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار