حضور پرشور مردم، کاشمر در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

کاشمر(پانا)- امسال با توجه به دستور ستاد پیشگیری کرونای کشور و ممنوعیت تجمع، مراسم ۲۲ بهمن در شهرستان کاشمر با حضور پرشور مردم، به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم، کاشمر در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

مردم انقلابی کاشمر در جشن چهل و سه سالگی انقلاب اسلامی در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن ماه حضور پیدا کردند و طی ۴۳ سال پس از انقلاب اسلامی مراسم دهه فجر را هر ساله باشکوه‌تر برگزار می‌کنند.

در مسیر راهپیمایی پارچه نوشته هایی با شعارهایی از جمله "۲۲ بهمن‌ماه، تجدید بیعت ماست، مرگ بر آمریکای مردم فریب، الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، لا اله الا الله آمریکا عدوالله، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست، به چشم میخورد.

مرگ بر اسرائیل، ما ملت دلاوریم، پیرو امر رهبریم و هیهات من الذله، شعار نهضت ماست، از دیگر شعار‌های مسیر راهپیمایی 22 بهمن به سمت میدان باغمزار بود.

امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم باشکوه ۲۲ بهمن در کاشمر به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد.

هر ساله جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جوانان و نوجوانان و کودکان برگزار می شود به گونه‌ای که انقلاب اسلامی ایران در حال رسیدن به دهه‌ های دیگر است و مردم با دل و جان در پاسداشت و نگهداری آن کوشا هستند.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار