پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن۲۲ بهمن

قزوین (پانا) - زهرادانسفهانی رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن۲۲ بهمن، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین  به مناسبت فرا رسیدن۲۲ بهمن

متن پیام وی به این شرح است.

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است. انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، با تکیه ‌بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام از نهضت عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پای در میدان گذاشتند و فجری آفریدند که دامن افق‌ها را روشن ساخت و در 22 بهمن ماه 57 پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نورباران کرد.

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است که فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد و اتفاق و فصلی نو در تاریخ معاصر ایران و جهان را رقم زد. امروزه تاثیرات بالندگی و رشد انقلاب اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان چنان طنین‌انداز است که صدای شکست مفتضحانه پل‌های تزویر و ریا و مظالم شیطان‌بزرگ، جهانیان را با انفجار نور بی‌بدیل این انقلاب بیش از پیش آشنا کرده است. اما شیاطین آنی از پا نمی‌نشینند و هر روز با فتنه و تزویر و حیلتی جدید در پی خاموش کردن این نور الهی هستند.

اینجانب به نوبه خود ایام شکوهمند دهه فجر و سالگرد ۲۲ بهمن را خدمت آحاد ملت و بالاخص مدیران، مربیان و دانش آموزان پیشتاز استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار