استاندار تهران در آیین افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان قدس:

تخصیص بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های دهه فجر استان تهران

شهرقدس (پانا) - استاندار تهران از تخصیص بیش از ۲۲‌ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های قابل افتتاح در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های دهه فجر استان تهران

محسن منصوری در آیین افتتاح پروژه‌های دهه فجر در شهرستان قدس گفت: به برکت گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، امسال شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد و متنوعی در حوزه های مختلف اقتصادی و عمرانی بودیم که حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان آن مربوط به پروژه‌های اقتصادی و حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر برای پروژه‌های عمرانی است.

وی در خصوص افتتاح ۲۱ پروژه در شهرستان قدس افزود: دیروز با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور در شرق استان تهران، بخشی از پروژه‌ها افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز نیز در سطح شهرستان قدس ۲۱ پروژه به اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

استاندار تهران با بیان اینکه شهرستان قدس حدود ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: به دلیل محدودیت‌های موجود در حوزه جغرافیایی شهرستان می‌بایست طراحی متفاوتی برای پروژه های جدید داشته باشیم، در این چند ماه شاهد تحرک و پویایی مطلوبی در سطح شهرستان بوده‌ایم و امید است بتوانیم در استان حمایت لازم را داشته باشیم که به جایگاه واقعی خود برسد.

منصوری در رابطه با نحوه برگزاری راهپیمایی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه استان تهران و اکثر شهرستان‌های تهران در رده بندی قرمز است. طبق اعلام ستاد ملی کرونا راهپیمایی امسال به صورت موتوری و خودرویی خواهد بود تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

این مقام مسئول با اشاره به نحوه بازگشایی مدارس در پایان اظهار کرد: در رابطه با موضوع بازگشایی مدارس از هفته آینده با رعایت تمام شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود و مسئولین مدارس باید بستر حضوری دانش آموزان را فراهم کنند.

خبرنگار: پردیس سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار