دفاع‌مقدس یک آزمون بزرگ و تجربه تمام نشدنی است

بهارستان دو (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش بهارستان دو، دفاع مقدس را  یک آزمون بزرگ و تجربه تمام نشدنی برای نسل‌های مختلف دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دفاع‌مقدس یک آزمون بزرگ و تجربه تمام نشدنی  است

روح الله چراغی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش بهارستان دو گفت: دفاع مقدس یک آزمون بزرگ و تجربه تمام نشدنی برای نسل های مختلف انقلاب اسلامی است. زیرا در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم که می‌توانیم از میهن اسلامی دفاع کنیم و استقلال کشور با هیچ چیز قابل معامله نیست و همه این افتخارات با فرهنگ شهادت طلبی، رشادت، مردانگی و شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس یک حرکت هماهنگ اقشار مختلف مردم برای به عقب راندن دشمن در حفظ نظام اسلامی است همه ساله در ایام دهه فجر به برگزاری همایش های یاوران انقلاب با هدف گرامیداشت این رویداد و به نمایش گذاشتن توانمندی ها، نظم و انسجام اقدام می‌کند و همچنین سازمان دانش‌آموزی در راستای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی همه ساله برنامه‌های متعددی را در سطح مدارس طراحی و اجرا می‌کنند.

چراغی بیان کرد: امسال با توجه به شرایط شیوع بیماری و توسعه زیرساخت‌های فضای مجازی و شبکه شاد اغلب فعالیت‌های فرهنگی در بستر شاد در حال اجرا است و افزود: یاوران اصلی انقلاب اسلامی نسل جوان کشور هستند که در آینده به عنوان مدیرانی به کشور عزیزمان ایران کمک خواهند کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار