مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

بالاترین ایثار برای والدین شهدا است

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به ایثار و رشادت‌های مادران و پدران شهید، بالاترین ایثار را برای این افراد دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۴۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بالاترین ایثار برای والدین شهدا است

جعفر پاشایی در آیین تجلیل از مادران و همسران شهدای فرهنگی گفت: فرزندان ما بالاترین سرمایه های ما هستند و مادران و پدرانی که این سرمایه را فدا کرده اند بالاترین ایثار را انجام داده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: ما برای همیشه در تاریخ مدیون شهدا و ایثار خانواده هایشان هستیم.

وی بیان کرد: امروز در ایامی قرار داریم که یادمان ایثار و شهامت ملت در مقابل نظام تا بُن دندان مسلح فاسد شاهنشاهی است.

پاشایی افزود: امروز وظیفه ما حفظ و صیانت از این دستاورد تاریخی است که حاصل فریادهای ابا و اجدادمان است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: انقلاب ما قبل از پیروزی از لحاظ آموزشی، تسلیحاتی وابسته به کشورهای غرب بود.

رضا عباسی افزود: ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با گذر از گردنه های سخت و دشوار توانستیم به امنیت کلی در کشور دست پیدا کنیم و این همه را مدیون خون شهدا و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: کشور ما در منطقه به بازدارندگی کاملی دست پیدا کرده است و چنانچه از سوی کشورهای دیگری مورد تهاجم قرار گرفته باشد با حرکت ماشه باید طبعات آن را بپذیرد.

عباسی ادامه داد: دستاورد ما از شهدا، ایثارگران و جانبازان رسیدن به اوج بالندگی در تمام حوزه ها بخصوص حوزه امنیت است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان افزود: کشور ما در سه مرحله سخت قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس دشوارترین مراحل را طی کرد در حوزه نظامی و تسلیحانی خود ما آموزش می دهیم و تسلیحات می سازیم و نیازی به هیچ کشور غربی نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار