علی رستمی سرپرست سازمان دانش آموزی استان اصفهان:

آموزش 3400 دانش آموز خبرنگار در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: بیش از 3400 دانش‌آموز در دوره آموزشی دانش‌آموز خبرنگاران پانا در استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود، مشارکت و حضور دارند.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش 3400 دانش آموز خبرنگار در  استان اصفهان

علی رستمی ، سرپرست سازمان دانش آموزی استان اصفهان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: پانا جایی است که دانش آموزان می توانند بدون واسطه با عالی ترین مقام آموزش و پرورش کشور که وزیر آموزش و پرورش است ارتباط داشته باشند.

وی اظهار کرد: حضور در پانا و تشکل های دانش آموزی فعالیت اجتماعی بسیار ارزشمندی برای دانش آموزان است که برای روحیه خود دانش آموزان هم بسیار مفید است.

رستمی ادامه داد: خبرنگاران پانا می توانند در تقویت هویت ملی دانش آموزان نقش موثری داشته باشند، لذا یکی از وظایف مهم سازمان دانش آموزی شناسایی استعداد نهفته و پتانسیل های موجود در دانش آموزان می باشد و سازمان دانش آموزی بایدآموزش و تربیت این خبرنگاران جوان رو در حوزه دانش آموزی مورد توجه و اهمیت خود قرار دهد.

سرپرست سازمان دانش آموزی استان اصفهان افزود: فرهنگ سازی مقوله تربیت اجتماعی و تثبیت اهمیت آموزش و پرورش در یک کشور از وظایف حوزه خبرگزاری دانش آموزی در مدارس می باشد و خبرنگاران دانش آموزی خبرگزاری پانا نقش بسیار مهمی در رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایفا می کنند، لذا خبر نگاران پانا به عنوان سفیران علمی در مدارس می توانند با تلاش خود آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف بلند سند تحول بنیادین یاری کنند.

وی تصریح کرد: در استان اصفهان بیش از هفت هزار دانش آموز پیشتاز در عضو خبرگزاری پانا هستند ، به این خاطر باید بحث آموزش و تربیت تخصصی خبرنگاران جوان دانش آموز در مدارس مورد توجه قرار گیرد تا مسیر رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین آسان تر شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در استان اصفهان هم مانند سایر نقاط کشور، این دوره آموزشی به صورت تفکیک جنسیت از طریق ویدئو کنفراس برای 3400 دانش آموز برگزار می شود و ما تلاش می کنیم به شعار هر مدرسه یک خبرنگار برسیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار