برگزاری نشست خبری ویژه برنامه دهه فجر در اتحادیه انجمن‌های اسلامی البرز

کرج (پانا) - نشست خبری ویژه برنامه دهه فجر با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب امروز، با حضور جمعی از خبرنگاران استان البرز در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست خبری ویژه برنامه دهه فجر در اتحادیه انجمن‌های اسلامی البرز

در طول این نشست خبری ، برگزاری ۶۰۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در سطح مدارس متوسطه اول و دوم توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز تایید شد.

این نمایشگاه ها، دانش آموزی خواهند بود و عنصر روایت، فعالیت ویژه این نمایشگاه ها است و دانش آموزان به زبان خودشان بیانیه گام دوم انقلاب را روایت خواهند کرد که این کار اثر خود دانش آموزان را چند برابر خواهد کرد.

در این نشست، دو کتاب ویژه دهه فجر توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان معرفی شد.

کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب و کتاب به اضافه مردم، به ویژه در زمینه برگزاری غرفه های نمایشگاه مدرسه انقلاب دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

به گفته رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی استان البرز ، نمایشگاه های انقلابی دهه فجر استان در غرفه های مختلف و متنوعی با عناوینی همچون غرفه مکتب ‌شهید سلیمانی، معرفی انجمن اسلامی، بومی مدرسه ها برای نمایش کارهای دستی دانش آموزان و غرفه خیریه امام حسن که ظرفیتی برای‌ محرومین شناسایی خواهد شد تا انشالله دانش آموزی از آموزش محروم نماند.

در پایان این نشست خبری، برگزاری گلچین غرفه های نمایشگاه مدرسه انقلاب در صورت برقراری راهپیمایی های مردمی ۲۲ بهمن ماه تایید شد تا در معرض تماشای مردم و راهپیمایان نیز قرار گیرند.

خبرنگار ؛ آتوسا هشترود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار