مدیر آموزش و پرورش کلات:

خدمت‌رسانی به مردم بعد از انقلاب قابل مقایسه با قبل از آن نیست

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات در مراسم گرامیداشت دهه فجر گفت خدمت‌رسانی به مردم بعد از انقلاب بی‌نظیر بوده و قابل مقایسه با قبل از آن نیست.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمت‌رسانی به مردم بعد از انقلاب قابل مقایسه با قبل از آن نیست

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در آیین گرامیداشت دهه فجر ضمن گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن عزیز اسلامی به تشریح برخی از دستاوردهای مهم انقلاب پرداخت و تشریح کرد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هم در حوزه داخلی و هم خارجی بسیار ارزنده بوده که تبدیل رهبری دنیایی به الگوی الهی و الگوی ولایت فقیه، مبارزه با استکبار، امیدآفرینی در جامعه، الگوی مردم سالاری دینی، بر هم زدن معادلات منطقه ای از این دستاورد ها به شمار می رود.

وی افزود: در چله دوم انقلاب قرار داریم. امروز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که در حوزه های مختلف، خدمت رسانی به مردم ایران اتفاقاتی افتاده که در نوع خود بی نظیر است و با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

پروانه در جمع مسئولین ادارات و دانش آموزان افزود: همه این دستاوردها با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب رخ داده و ادامه این نهضت با دستان توانمند ولی فقیه در کشورمان رقم خورده است. انقلاب اسلامى ایران یک ضرورت طبیعى و تاریخى بود که به عنوان مظهر و نماد حق در دوران معاصر جلوه گر شده است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامى یک تفسیر الهى و اسلامى به معنى تحول اخلاقى، فرهنگى و اعتقادى است و مهم ترین دستاورد داخلى انقلاب اسلامى، تشکیل حکومت دینى در قالب جمهورى اسلامى است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار