اجرای مانور یاوران انقلاب در شهرستان جعفرآباد

قم(پانا)- مانور یاوران انقلاب اسلامی و آیین نواخته شدن زنگ انقلاب امروز در مدرسه حضرت معصومه(س) شهرستان جعفرآباد قم اجرا شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مانور یاوران انقلاب در شهرستان جعفرآباد

مانور یاوران انقلاب اسلامی و آیین گرامیداشت دهه فجر و نواخته شدن زنگ انقلاب امروز با حضور مسئولان شهرستان جعفرآباد در مدرسه حضرت معصومه(س) این شهرستان اجرا شد.

در این مراسم، ذبیح الله عبداللهی فرماندار شهرستان، بهمن آزاد رییس آموزش و پرورش جعفرآباد، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش قم، جمعی از خیرین و اعضای شورای شهرستان جعفرآباد حضور داشتند.

در مراسم فوق، حجت الاسلام و المسلمین دهقانی امام جمعه جعفرآباد با تبریک آغاز دهه فجر و تسلیت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: قدر خود را بدانید چون زنان و دختران قبل انقلاب هیچ ارزش و جایگاهی نداشتند و از آنان به عنوان بازیچه استفاده می شد.

وی افزود: قبل از انقلاب اگر خانمی با چادر بود، بعضی ها بی احترامی می کردند و اگر کسی نام امامان و پیامبران را به زبان می آورد، عده ای به مسخره می گرفتند.

دهقانی تاکید کرد: امروز شما دختران نسل آینده باید با الگوگیری از حضرت فاطمه (س) حجاب خود را رعایت کنید و ادامه دهنده راه آنها باشید.
در پایان این مراسم، زنگ انقلاب توسط مسئولان حاضر به صدا در آمد.

اجرای سرود و آیین پرچم و حاملان قرآن با حضور دانش آموزان پیشتاز، بخشی از این مراسم بود.

دانش آموزان خبرنگار: فاطمه شاهمرادی/ نفیسه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار