نواختن زنگ انقلاب در شهرستان اردل

اردل(پانا)-زنگ انقلاب اسلامی با شروع دهه فجر در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرستان اردل نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نواختن  زنگ  انقلاب در شهرستان اردل

این مراسم با حضور محمود کیانی فرماندار و عین الله نصیری رئیس آموزش و پرورش به همراه دیگر کارکنان آموزش و پرورش شهرستان اردل، مسئولین و روسای ادارات و نهادهای شهرستان اردل و همچنین با حضور پر شور و انقلابی دانش آموزان در آموزشگاه بهشت آیین شهرستان اردل برگزار شد.

مهتاب دهیری معاون پرورشی آموزشگاه به همراه صفیه کوهی مدیر آموزشگاه و دانش آموزان، تدارکات اجرای مراسم را فراهم کردند و مهتاب دهیری در گفت و گو با پانا گفت: ما نسبت به این انقلاب و امام مسئول هستیم و گرامیداشت همین ایام الله کوچک ترین کاری است که ما می‌توانیم در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا انجام دهیم.

در این مراسم عین الله نصیری رئیس آموزش و پرورش و محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل با ایراد سخن و ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان در برپایی باشکوه تر این مراسم نقش بسزایی داشتند.

در ادامه مراسم، با حضور مسئولین، زنگ انقلاب در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب طنین انداز شد.

و در پایان دانش آموزان به همراه مدیران و مسئولین ، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را روی زمین سفید پوش شده از برف ، نقاشی و به آن ادای احترام کردند‌.

خبرنگار پانا : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار