آیین استقبال نمادین از ورود امام خمینی به میهن اسلامی در بهاباد برگزار شد

بهاباد (پانا) - در نخستین روز از دهه فجر و همزمان با سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن، آئین نمادین استقبال از کاروان حضرت امام خمینی، صبح روز سه‌شنبه در جوار حرم شهدای گمنام بهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین استقبال نمادین از ورود امام خمینی به میهن اسلامی در بهاباد برگزار شد

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران، مردم ولایتمدار و مسوولان با اجرای سرودهای انقلابی و حماسی برگزار شد.

در ادامه هم موتورسواران بسیجی با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی، مسیر گلزار شهدای گمنام بهاباد تا بهشت محمدی این شهرستان را طی کردند و نسبت به غبارروبی، عطرافشانی و گلباران قبور منور شهدا اقدام کردند.

شرکت کنندگان در مراسم نمادین استقبال از رهبر کبیر انقلاب اسلامی با تاکید بر ادامه راه و مسیر نورانی حضرت امام راحل (ره) بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، امام و شهیدان تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

امام جمعه بهاباد در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و با تبریک آغاز برنامه های دهه فجر با بیان اینکه ملت ایران از سرافرازترین و باغرورترین مردم دنیا هستند، گفت: امروز نشست با سران آمریکایی با عزت و غرور ملت ایران سازگار نیست.

وی انقلاب اسلامی ایران را یکی از بهترین نعمت های الهی برشمرد و افزود: امروز باید با حفظ آثار و ارزش‌های پیروزی در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس قدرشناس این نعمت بزرگ الهی باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار