فرماندار ملارد:

دهه فجر فرصت مناسبی برای شکوفایی ذوق و استعداد دانش آموزان است

ملارد(پانا)- فرماندار شهرستان ملارد جشن‌های دهه فجر را فرصتی مغتنم جهت به فعلیت رساندن توانایی‌های نهفته دانش‌‌آموزان در عرصه‌های مختلف دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر فرصت مناسبی برای شکوفایی ذوق و استعداد دانش آموزان است

جابر کریمی، فرماندار ملارد در اولین روز از دهه فجر در مورد تلاش‌های دانش‌‌آموزان در برگزاری مراسمات گفت: وجود این دسته از دانش‌آموزان برای ما و همه مردم ایران، مایه افتخار است‌ و بسیار خوشحالیم که دانش‌آموزان از این دوران جهت آفرینش آثار هنری و فرهنگی به خوبی استفاده می‌کنند.

وی افزود: در واقع دانش‌آموزان یادآور گذشته انقلابی ایران و کسانی هستند که سعی بر این داشتند که بعد از سالها مجاهدت پیروزی انقلاب اتفاق بیفتد و امیدواریم که شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به تحقق برسد.

کریمی ادامه داد: دانش‌آموزان با نواختن این زنگ، حرکتی باشکوه کردند که بسیار ستودنی بود و مقدمه‌ای برای حرکت دانش‌آموزان به سوی فتح قله‌های موفقیت است، دانش‌آموزان ادامه‌دهنده راه کسانی هستند که این مسیر را با استقامت، سبز و شکوفا ساختند.

فرماندار ملارد خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان فعالیت بسیار جالب و خوبی در این دوران داشته و دارند، غرفه‌های دیروز، امروز و فردا هم کار زیبایی است که با محتویات انقلابی خاطرات خوش گذشته را برای ما زنده کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار