جزئیات آزمون پایانی مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش

تهران (پانا) - معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان جزئیات برگزاری آزمون پایان دوره پودمان دوم سری چهارم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و آزمون استخدامی ماده 28 را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات آزمون پایانی مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع مهارت آموزان سری چهارم مشمولین قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس، آموزشیاران نهضت سواد آموزی، مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات آموزشی و قبولی‌های آزمون استخدامی ماده28 می‌رساند:

آزمون متمرکز پودمان‌ دوم دروس فرهنگی، روز پنج شنبه مورخ 1400/11/14 در نوبت صبح در سامانه آزمون به نشانی: « azmoon.cfu.ac.ir » برگزار خواهد شد.

آزمون چهار درس فرهنگی، از ساعت 9:30 الی 11:45 روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

در فاصله اجرای هر آزمون تا آزمون بعدی 5 دقیقه تنفس داده می شود و در این فاصله زمانی امکان ورود به آزمون بعدی وجود ندارد.

ترتیب اجرای آزمون فرهنگی به شرح ذیل است:

آشنایی با برنامه‌ریزی فرهنگی از ساعت 9:30 الی 10:00

آشنایی با مخاطرات محیطی (کمک‌های اولیه) از ساعت 10:05 الی 10:35

آشنایی با مفاهیم قرآنی از ساعت 10:40 الی 11:10

آشنایی با فن بیان و سخنوری از ساعت 11:15 الی 11:45

1- نام کاربری ورود به سامانه آزمون « شماره دانشجویی » و رمز عبور به طور پیشفرض « کد ملی » است. (درصورتی که برای ورود با کدملی خطا دریافت می کنید بجای کدملی و کلمه عبور شماره دانشجویی خود را وارد کنید.)

2- شیوه آزمون 4 گزینه ای است، نمره منفی ندارد و به گونه ای طراحی شده که فقط پس از پاسخ دادن به هر سوال، امکان پاسخگویی به سوال بعدی وجود دارد. ورود به محیط آزمون از طریق رایانه و موبایل امکان‌پذیر است.

3 - سامانه از روز دوشنبه 1400/11/11 تا ساعت 12 روز سه شنبه 1400/11/12، امکان ورود و آشنایی با محیط سامانه و رفع اشکال احتمالی قابل دسترسی است. تاکید می شود مهارت آموزان با مراجعه به نشانی فوق، حداقل یکبار در این تست محیط آزمون شرکت کنند.

4 - در صورت عدم موفقیت مهارت آموزان سری چهارم در ورود به سامانه آزمون، مراتب به اطلاع رابطین آموزشی استان در اسرع وقت رسانیده شود تا اطلاعات افراد فوق بر اساس جدول اکسل حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 1400/11/12 توسط رابطین محترم آموزشی استان به حوزه فناوری سازمان و رونوشت آن به معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، معاونت فرهنگی و اجتماعی جهت اصلاح ارسال شود.

5 - در صورت عدم انجام تست آزمایشی توسط مهارت آموزان و نیز عدم ارسال بموقع اطلاعات مهارت آموزانی که نام آنها در لیست شرکت کنندگان در آزمون سری چهارم نباشد، مسئولیت به ترتیب به عهده مهارت آموز و رابط آموزشی استان خواهد بود.

6 - تاریخ آزمون جبرانی کلیه مهارت آموزان جامانده و زیر حد نصاب سری اول، دوم، سوم، چهارم و سنوات قبل 7 درس بعد از اجرای این آزمون در اسرع وقت اعلام و برگزار خواهد شد.

در صورت هر گونه مشکل با رابطین استانی فناوری، آموزش، فرهنگی و یا شماره 54914 - 021 پشتیبان آزمون تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار