معاون پرورشی آموزش وپرورش دماوند:

دانش‌آموزان نقش پررنگی در حفظ آرمان‌های انقلاب دارند

دماوند (پانا)- معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش شهرستان دماوند با اشاره به نقش دانش‌آموزان ومربیان در حفظ آرمان‌های امام(ره) گفت گرامیداشت دهه فجر در مدارس نقش بی بدیلی در آشنایی نسل جوان با عملکرد انقلاب دارد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نقش پررنگی در حفظ آرمان‌های انقلاب دارند

رقیه عرب معاون پرورشی آموزش وپرورش شهرستان دماوند با توجه به نزدیک شدن به ایام‌الله دهه فجر خطاب به قشر فرهنگی و دانش‌آموزان با اشاره به این که امام(ره) اعتماد به نفس را در میان جوانان رشد و پرورش داد، اظهار کرد: ضروری است فرهنگیان و مربیان مدارس برنامه‌های دهه فجر را بیشتر توجه نمایند زیرا دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور وسازندگان نسل بعدی محسوب شده و باید با عملکرد نوجوانان آن دوران آشنا شده و یاد بگیرند تا این راه استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: دهه فجر، دهه روشنگری است و باید در این دهه اقدامات امام خمینی(ره) به نسل جوان و آینده کشور تبیین شود تا دانش‌آموزان با اهداف وآرمان‌های امام آشنا شوند. تعمیق باورهای دینی و انقلابی در بین دانش‌آموزان و آشنایی آنان با روحیه جهادی و ایثارگری رمز ماندگار نهادینه شدن ارزشهای جاودان انقلاب اسلامی است.

معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش دماوند دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را دهه قدرت‌نمایی نامید و گفت: مردم شهرستان دماوند همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان دادند. امسال نیز با حضور پرشور و گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، مخصوصاً راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک بار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد در روز دوازده بهمن زنگ انقلاب در مدارس دماوند همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام خمینی به ایران نواخته خواهد شد.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار