تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان شهریار

شهریار (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهریار، یکی از وظایف و اهداف مهم آموزش و پرورش را ترویج و تبلیغ ارزش‌های مقدس شهیدان و سبک زندگی آنان دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۱۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان شهریار

سید‌مجتبی هاشمی در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهریار، با اشاره به ضرورت ایجاد فرصت‌های تربیتی مناسب برای نسل جوان گفت: اردوگاه شهید منتظری شهریار محل رفت و آمد دانش‌آموزان آینده ساز این کشور است که یک موقعیت و فرصت تربیتی مناسب برای نسل جوان است، تا بدانند که مردان بزرگی برای دفاع از کیان کشور و دفاع از حریم و حرمت مردم جان فدا کردند و وظیفه امروزمان را دفاع و سازندگی این کشور بدانیم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگ‌ترین نهاد تعلیم و تربیت است؛ نهادی که وظیفه تربیت نسل جوان را دارد و یکی از مهم ترین اهداف و وظایف این نهاد، پرداختن به ارزش‌های مقدس شهیدان و ترویج سبک زندگی آنان است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان صحبت‌های خود از خانواده‌های شهدا، ریاست شورای هماهنگی و فرمانداری شهریار، امام جمعه شهریار و سایر مسئولینی که در تشییع و تدفین شید گمنام حضور داشتند تشکر کرد.

خبرنگار دانش آموز: عسل عین‌اللهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار