برگزاری جلسه قرارگاه راهیان نور امام حسن عسکری در اردبیل

اردبیل (پانا) - با هدف هماهنگی برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی، جلسه قرارگاه راهیان نور امام حسن عسکری (ع) در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه قرارگاه راهیان نور امام حسن عسکری در اردبیل

در این جلسه شکر عبدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان بر بهره گیری از گنجینه ارزشمند و متعالی دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و متجلی کردن ارزش‌های الهی در تربیت نسل جوان تاکید کرد و گفت: در این راستا و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، امسال نیز تعدادی محدود از دانش آموزان دوره پیشگام بصورت حضوری و مجازی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

وی افزود: برنامه ریزی برای حضور خواهران در بهمن ماه و برای برادران در اسفندماه سال جاری صورت گرفته است.

احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش در این برهه زمانی را تبیین پایداری ملت ایران در طول دفاع مقدس برای نسل جوان عنوان کرد و گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و پایداری و آشنایی با رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس یک اولویت اساسی و مهم بوده که باید با محوریت بصیرت‌افزایی به این مهم دست یابیم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی معلمان و دانش آموزان رسالت سنگینی را در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بر عهده دارند، خاطر نشان کرد: مدرسه بهترین جایگاه در تعالی‌بخشی به این انگیزه‌های متعالی است که می‌تواند زمینه تربیت شایسته نسلی ارزشمند را رقم بزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان صیانت آگاهانه از میراث گرانبهای شهدای والامقام را یک تکلیف و وظیفه دانست و افزود: اگر بتوانیم ارزش ها را به درستی به نسل جدید منتقل و روحیه شهادت و ایثار را در آن ها تقویت کنیم قطعاً در تربیت نسلی که عزت آینده کشور در دست آن ها است موفق خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار