اجرای طرح تحولی سواد دیجیتال در آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اجرای طرح تحولی سواد دیجیتال در 110 مدرسه و با مشارکت هزار و 138 آموزگاردر سال تحصیلی 1401-1400 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تحولی سواد دیجیتال در آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری گفت: شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش، فرصت‌های جدیدی را برای آموزش و پرورش و اجرای برنامه‌ها و راهکارهای سند تحول بنیادین از جمله ورود فناوری، تجهیزات الکترونیکی در فرآیند یاددهی،یادگیری و برنامه درسی با رویکرد تولید محتوای چندرسانه‌ای، در راستای اهداف دوره ابتدایی متناسب با زیست بوم جدید که طرح تحولی ارتقای مهارت برنامه نویسی و سواد دیجیتال آموزگاران و دانش آموزان دروه ابتدایی، مهیا کرد.

وی بیان کرد: در همین راستا معاونت آموزش ابتدایی در سه مرحله آموزش تولید محتوای الکترونیکی و سواد رسانه‌ای مختص آموزگاران دوره ابتدایی با مشارکت بیش از هزار و صد آموزگار استان را آغاز کرده است.

بختیاری تصریح کرد: با اجرای این طرح در سطح مدارس سطح استان به دنبال ارتقاء مهارت برنامه‌نویسی و شایستگی سواد دیجیتال دانش‌آموزان و آموزگاران مشمول طرح مذکور هستیم و آموزش‌های لازم برای آموزگاران، ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار