رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر:

برگزاری نمایشگاه نقاشی با تقویت نقش و جایگاه زنان در عرصه اجتماعی و فرهنگی

اسلامشهر (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر گفت حضور مؤثر و قابل توجه زنان در عرصه‌های مختلف هنری باعث می‌شود جامعه هنری ایران امروز، جامعه‌ای توسعه‌یافته و مستعد تلقی شود.

کد مطلب: ۱۲۵۰۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه نقاشی با تقویت نقش و جایگاه زنان در عرصه اجتماعی و فرهنگی

حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، ضمن بازدید از نمایشگاه نقاشی که به همت انجمن هنرهای تجسمی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر در حال برگزاری است، از نزدیک در جریان روند کار زهره زارعی هنرمند نقاش قرار گرفت.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه تقویت نقش و جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی است.

کشاورزیان افزود: حضور مؤثر و قابل توجه زنان در عرصه‌های مختلف هنری باعث خواهد شد جامعه هنری ایران امروز را جامعه‌ای توسعه یافته و مستعد تلقی کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در این نمایشگاه که تعداد 20 اثر نقاشی با تکنیک رنگ روغن، ترکیب مواد، زغال و راپید در ابعاد مختلف عرضه شده است. آثاری با موضوع اختصاصی زن ارائه شده که نشان از اهمیت دادن به زنان در ذهن و نگاه نقاش است.

کشاورزیان اظهار کرد: شاید از این جهت روزمرگی بهترین عنوان برای این نمایشگاه باشد که زنان جامعه ما آن زمان به نقطه رشد و رهایی از روزمرگی خواهند رسید که از جایگاه و نقش واقعی خود نه به عنوان شخص دوم بلکه به عنوان یکی از اجزای تفکیک ناپذیر جامعه به اصالت خویش دست یابند و این مقدمه‌ای برای برون رفت خواهد بود، از آنچه که نقاش به تصویر کشیده است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار