آیین افتتاحیه پایگاه ثبت‌نام مجازی نوآموزان در امیدیه

امیدیه(پانا) - افتتاحیه پایگاه ثبت نام نوآموزان در طرح ملی پوشش سراسری آموزش مجازی پیش‌دبستانی با حضور مدیرآموزش و پرورش، معاون آموزشی، کارشناس پیش‌دبستانی و دیگر کارشناسان در مدرسه ابتدایی حضرت رقیه (س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه پایگاه ثبت‌نام مجازی نوآموزان در امیدیه

کارشناس پیش دبستانی شهرستان امیدیه از پایگاه ثبت‌نام نوآموزان طرح ملی پوشش سراسری آموزش مجازی پیش دبستانی در امیدیه خبر داد.

پریسا بهمنی کارشناس پیش دبستانی امیدیه در گفت و گو با پانا در خصوص پایگاه ثبت نام نوآموزان ویژه گروه سنی ۵ ساله بصورت رایگان غیر حضوری اظهار کرد: این طرح ملی با اهداف حضور و جذب حداکثری نوآموزان و ایجاد وحدت رویه، عدالت آموزشی و رشد همه جانبه و یادگیری پیش نیازهای ورود به دبستان از طریق آموزش والدین نوآموزان انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شیوه اجرای این طرح سراسری از طریق مراجعه والدین به پایگاه های ثبت نام پیش دبستانی، احراز هویت در پایگاه در سامانه سیدا و ثبت در این سامانه و همچنین آغاز این طرح با استفاده از برنامه های صدا و سیما همراه با ارائه آموزش به نوآموزان و والدین در شبکه شاد و بسته های یادگیری است.

بهمئی در پایان اضافه کرد: محل ثبت نام در شش مدرسه از مدارس شهرستان امیدیه می باشد و پس از پایان این دوره گواهینامه پایان دوره پیش دبستانی به نو آموزان داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار