تاکید «نوری» بر خلاقیت و امکان ایجاد مواجهه دانش‌­آموزان با تجارب جدید

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تاکید «نوری» بر خلاقیت و امکان ایجاد مواجهه دانش‌­آموزان با تجارب جدید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش از سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان بازدید کرد.

یوسف نوری در این بازدید به جهت رعایت پروتکل­های بهداشتی و عدم تشکیل جلسه حضوری با همکاران سازمان، ضمن حضور در اتاق همکاران از نزدیک در جریان امور و فعالیت­های سازمان قرار گرفت.

وی ضمن بازدید از دوایر مختلف سازمان، در نشست مجازی دبیرخانه کشوری رابطین پژوهشی سمپاد حاضر شدند و دقایقی به گفتگو و پرسش و پاسخ با مسئولین پژوهشی مدارس پرداختند.

نوری در پاسخ به درخواست یکی از نمایندگان منتخب دبیرخانه پژوهشی، مبنی بر رسمیت یافتن پست معاون پژوهشی در ساختار نیروی انسانی مدارس استعدادهای درخشان گفت: پیشنهاد من برای این موضوع معاون تحقیق و توسعه است.

در پایان وزیر آموزش و پرورش با حضور در جلسه­ ای با رئیس و شورای معاونان سازمان، در خصوص تسریع در تشکیل جلسه هیأت امنا، انتقال به ساختمان جدید و استقلال مکانی سازمان، تشکیل کلاس ­های درس مدارس استعدادهای درخشان و نیز تأکید بر خلاقیت و امکان ایجاد مواجهه دانش ­آموزان با تجارب جدید، البته با هدایت و نظارت درست، نکاتی را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار