معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر :

کسب دو رتبه کشوری دانش‌آموزان اسلامشهردر جشنواره فرهنگی، هنری علمدار

اسلامشهر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت دو دانش‌آموز از آموزشگاه شاهد صدیقه طاهره(س) شهرستان اسلامشهر توانستند در مرحله کشوری جشنواره فرهنگی، هنری علمدار رتبه‌های دوم و چهارم را کسب کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو رتبه کشوری  دانش‌آموزان اسلامشهردر جشنواره فرهنگی، هنری علمدار

سولماز زارعی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که بر صیانت از میراث گرانقدر شهدای والا مقام و گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت تأکید دارند، عشق و وفاداری به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز به عنوان اسطوره ملی امری مهم می‌دانند.

وی افزود: در این راستا،جشنواره فرهنگی، هنری علمدار با استقرار دبیرخانه کشوری در استان کرمان و انتخاب اداره آموزش و پرورش ملارد به عنوان دبیرخانه جشنواره شهرستان‌های استان تهران، دانش‌آموزان شهرستان اسلامشهر نیز از تاریخ 15 مهر تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در رشته‌های نقاشی، عکاسی، نقاشی دیجیتال، داستان، ویدئوکست، نمایشنامه‌نویسی و فیلم کوتاه با محوریت شهید سرافراز قاسم سلیمانی در موضوعات مختلف به رقابت سایر دانش‌آموزان پرداختند.

زارعی بیان کرد: در همین رابطه دانش‌آموزان، مبینا قیصری و شقایق قاسمی از آموزشگاه شاهد صدیقه طاهره (س) شهرستان اسلامشهر در دوره دوم متوسطه و در رشته ویدئوکست توانستند در مرحله کشوری جشنواره رتبه‌های دوم و چهارم را به دست بیاورند و در مرحله استانی نیز رتبه اول را کسب کردند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: این موفقیت را به سرپرست مدیریت آموزش و پرورش همکاران حوزه پرورشی و کادر آموزشی آموزشگاه و دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها تبریک می‌گویم و در ادامه راه توفیق بیشتر در مسیر آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را برای همگان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار