تصویربرداری فیلم تلویزیونی «مروارید» به پایان رسید

خبرگزاری پانا: نخستین اپیزود از سه‌گانه «عشقه» به کارگردانی روح‌الله حجازی و تهیه‌کنندگی مشترک سعید پروینی و محمدرضا شفیعی در مرحله صداگذاری و موسیقی قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، نخستین قسمت از سه گانه عشقه که شامل سه فیلم تلویزیونی با محوریت موضوع دفاع مقدس و پرداختن به زندگی خانواده شهدا و ایثارگران می شود، در هفته دفاع مقدس از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود. این اثر با عنوان"مروارید" که کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه است، داستان زندگی مادری است که بیش از دو دهه فرزند جانبازش را که دچار حیات نبانی است، نگهداری می کند. فرزندان دیگر در پی تغییر این زندگی سعی دارند مروارید را از پسرش جدا کنند. اگر چه این به صلاح مادر است اما سیر حوادث شکل دیگری به خود می گیرد.

سعید پروینی تهیه کننده این اثر تلویزیونی در گفت و گو با روابط عمومی شبکه سه درباره موضوع این اپیزود 90 دقیقه ای بیان داشت: در تله فیلم مروارید و در باقی تله فیلم های سه گانه عشقه قرار است که به موضوع دفاع مقدس و وضعیت زندگی خانواده شهدا و ایثارگران و مشکلاتی که آن ها در جامعه با آن مواجه هستند، پرداخته شود. این تله فیلم ها کاملا رویکرد نمایشی دارند و در کار از بخش های مستند استفاده نشده است.

وی همچنین با اشاره به این که تصویربرداری نخستین فیلم تلویزیونی این پروژه در 27 جلسه به طول انجامیده است، اضافه کرد: هنوز زمان دقیق ساخت اپیزوهای دیگر مشخص نشده است. اما داستان یکی از آن ها نیازمند این است که در زمستان تصویربرداری شود.

آهو خردمند، پریناز ایزدیار، هادی دیباجی، معصومه رحمانی، علیرضا پیام یار، کیمیا حسینی گروه بازیگران این فیلم تلویزیونی را تشکیل می دهند.

برخی دیگر از عوامل و دست اندرکاران این پروژه نیز عبارتند از: مدیر تصویربرداری: روزبه رایگا، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، دستیار اول کارگردان: سعید عباسی، منشی صحنه، سحر خوش چشمان، تدوین: روح الله حجازی، عکاس: مهدی آشنا.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار