مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس :

آموزگاران نهضت سوادآموزی معلمانی ایثارگر، کم‌توقع و با اخلاص هستند

پردیس (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس با استناد به آیه‌ «توکلت علی الله فهو حسبه» آموزش‌دهندگان سوادآموزی را معلمان ایثارگر، کم‌توقع و با اخلاص نامید و گفت اجر آموزش‌دهندگان نهضت پیش خدا محفوظ است و ما هم از تمام امکانات موجود برای تحقق و تقویت سوادآموزی و آسایش آموزش‌دهندگان استفاده می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۲۴۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزگاران نهضت سوادآموزی معلمانی ایثارگر، کم‌توقع و با اخلاص  هستند

در جلسه‌ توجیهی آموزشی برای آموزش‌دهندگان واحد سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان پردیس که با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و حجت‌الاسلام حسین حسینی‌تبار مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز و کارشناس نهضت سوادآموزی، برگزار شد، مصطفی حسنوند گفت: آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی که در راه خدا با هدف تقویت سوادآموزی تلاش می‌کنند مجاهدین در راه خدا هستند.

وی با تقدر از همکاران سوادآموزی و آموزش‌دهندگان افزود: با توجه به حجم بالای ابلاغی منطقه، لازم است تا آموزش دهندگان تا جایی که امکان دارد سعی در جذب و پالایش کم سوادان کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس به آموزش دهندگان توصیه کرد تا در کنار آموزش به کسب مهارت‌های دیگری نیز بپردازند و ادامه داد: برای آموزش با کارخانه‌های صنعتی نیز صحبت خواهد شد تا همکاران ما بتوانند در کنار کار آموزش مهارت‌های دیگری نیز آموزش ببینند.

در این جلسه حجت‌الاسلام حسینی‌تبار مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پردیس، نیز با ذکر حدیث «الخلق عیال الله» گفت: خدمت به مردم از بالاترین خدمت‌هایی است که انسان می‌تواند انجام دهد و اهمیت سوادآموزی و کار آموزش‌دهندگان نیز از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

حسینی‌تبار با اشاره به ارزش و اهمیت کار معلم افزود: ارزش و اهمیت کار معلمان به حدی است که اگر کلامی به دیگران بیاموزند، تا قیامت سوادآموز هر کار خیری که انجام دهد ثواب آن کار به آموزش‌دهنده نیز می‌رسد.

وی با اشاره به همکاری و پشتیبانی مجمع الخیرین مدرسه‌ساز شهرستان پردیس با سواد آموزی منطقه پردیس خبر داد و از آموزش دهندگان که با سختی به جذب کم‌سوادان و بی‌سوادان می‌پردازند تقدیر و تشکر کرد.

زهرا واضح، کارشناس نهضت سوادآموزی آموزش وپرورش شهرستان پردیس، با بیان حدیثی از امام جعفرصادق(ع) بر اهمیت سوادآموزی تاکید کرد و گفت: هرکس برای خدا دانش بیاموزد و به آن عمل کند و به دیگران آموزش دهد در ملکوت آسمان‌ها به بزرگی یاد شود و گویند، برای خدا آموخت و برای خدا عمل کرد و برای خدا آموزش داد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار