کارشناس امور زنان و جوانان ناحیه یک بهارستان:

نجات زندگی مشترک با شرکت در دوره‌های روانشناسی

بهارستان یک (پانا) - کارشناس امور زنان و جوانان ناحیه یک بهارستان در اولین جلسه سلسله نشست‌های آموزشی ویژه بانوان، شرکت در دوره‌های روانشناسی را منجی زندگی مشترک افراد دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نجات زندگی مشترک با شرکت در دوره‌های روانشناسی

مریم سعادتی کارشناس امور زنان و جوانان در خصوص برگزاری این کارگاه‌ها گفت: آموزش‌های روانشناسی به افراد کمک می‌کند تا موانعی که در راه ایجاد روابط صمیمانه با یکدیگر دارند را بشناسند و برای رفع آن موانع با استفاده از این آموزش‌ها، تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به سختی‌های تشکبل زندگی مشترک، افزود: زندگی زناشویی مملو از پیچیدگی‌هایی است که معمولا کسانی که تصمیم به تشکیل زندگی مشترک می‌گیرند، نسبت به آنها آگاهی کافی ندارند و این عدم آگاهی از شیوه صحیح در زندگی، برخورد مناسب با همسر و شیرین کردن زندگی مشترک و حل مشکلات باعث بروز اختلافات در زندگی مشترک می‌شود.

سعادتی در ادامه خاطرنشان کرد: چنانچه افراد برای اصلاح آن به یک مشاور ازدواج مراجعه نکنند و یا در دوره‌های آموزشی روابط زناشویی شرکت نکنند، می‌تواند زندگی مشترک آن‌ها را تبدیل به بحرانی جدی کند.

لازم به ذکر است این دوره‌ها به صورت حضوری و نیز پخش زنده از طریق پیام‌رسان شاد با حضور ساناز خدادوست مدرس مسائل خانواده، با حضور مدیران، معاونین و مربیان پرورشی و کارکنان زن اداری و جمعی از بانوان منطقه برگزار شد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار