توقیف خودروهای مزاحم و مخاطره‌آمیز

تهران (پانا) - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۱۸ خودرو در بزرگراه همدانی خبر داد که اقدام به دور دور، حرکات مخاطره آمیز و تولید صدای ناهنجار می کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۶۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
توقیف خودروهای مزاحم و مخاطره‌آمیز

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی همه خانی اظهار کرد: شب گذشته(یکشنبه) ۱۸ دستگاه خودرویی که اقدام به تقویت سیستم موتور، دستکاری در ارتفاع، صدای ناهنجار، دستکاری در اگزوز، نصب شیشه دودی کرده و در بزرگراه همدانی محدوده پژوهش اقدام به دور دور می کردند، توسط تیم های پلیس بزرگراه در طرح مهار پلیس راهور متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی افزود: یکی از پرخطرترین اقداماتی که برخی رانندگان وسایل نقلیه ممکن است انجام می دهند دستکاری در وضعیت ظاهری وسایل نقلیه یا تقویت موتور خودرو است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه دستکاری و خارج کردن وسیله نقلیه از استاندارد کارخانه مصداق بارز تغییر وضعیت خودرو محسوب می شود، تصریح کرد: برابر قانون خودرو توقیف می شود و شب گذشته این ۱۸ خودرو که بزرگراه همدانی اقدام به دور دور و تولید صدای ناهنجار و ایجاد اختلال در نظم عبورو مرور و به خطر افتادن امنیت و جان شهروندان می کردند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار