دهقانی: عضو سازمان دانش‌آموزی بودن یک افتخار است

اصفهان (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی کشور عنوان کرد که سازمان دانش‌آموزی زمینه‌ساز تربیت اجتماعی دانش‌آموزان و عضو این سازمان بودن یک افتخار است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دهقانی: عضو سازمان دانش‌آموزی بودن یک افتخار است

اردشیر دهقانی، معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی کشور در جلسه بازنویسی اصول و فرایندهای اجرایی بیان کرد: امروز همگی شاهد فضای زیبا و روح دل انگیز همدلی، همفکری و همکاری در سازمان دانش آموزی هستیم.

وی عنوان کرد: استان اصفهان همیشه جزو برترین استان ها بوده و دانش آموزان بسیار توانمند و با استعدادی دارد که با مدیریت قوی این توانمندی ها جمع شده است.

دهقانی گفت: عضو سازمان دانش آموزی بودن یک افتخار بزرگ است. سازمان و ما، هر یک حقی به گردن یکدیگر داریم، حقی که ما به گردن سازمان داریم این است که سازمان، ما را توانمند کند و از خلاقیت های ما استفاده کند زیرا سازمان جهت زندگی و نوع نگاه به آینده را به طور کل تغییر می‌دهد. تمام افرادی که در سازمان دانش آموزی فعالیت می‌کنند بدون هیچ چشمداشتی در حال انجام فعالیت های گوناگون با عشق و علاقه فراوان هستند و این یک شعار نیست امری است که سال هاست در سازمان نهادینه شده است.

وی افزود: ما به دنبال زمینه سازی برای تربیت دانش آموزان هستیم تا آنها بتوانند با استفاده از عقل و تفکر بالایی که دارند، در جهت تحقق اهداف والای سازمان دانش آموزی تلاش و نقش آفرینی کنند.

دهقانی با اشاره به برنامه ‌های سازمان دانش‌آموزی برای رشد و توانمندی دانش آموزان بیان کرد: برنامه ریزی ما متناسب با شرایط سازمان دانش آموزی و قابلیت ها و توانمندی های دانش آموزان است که این امر در استان اصفهان به خوبی تحقق یافته و استعدادهای دانش آموزان به خدمت گرفته می‌شود.

خبرنگار:حسن تقیان، فاطمه رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار