درخشش دانش‌آموزان برتر شهرستان قرچک در جشنواره حدیث سرو

قرچک (پانا)‌ - با همت و تلاش دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی در اولین جشنواره کتابخوانی حدیث سرو شهرستان قرچک رتبه دوم را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان برتر شهرستان قرچک در جشنواره حدیث سرو

اختتامیه جشنواره حدیث سرو با حضور مدیرکل شهرستان‌های استان‌ تهران، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل، مخدومی نویسنده جهادی، داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، معاونت پرورشی و تربیت بدنی و روسای دیگر منطقه در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

جشنواره استانی حدیث سرو با هدف تکریم مقام شهیدان برای اولین بار در کشور به همت معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

از اهداف اصلی این جشنواره تقویت ایمان، بصیرت دینی و توانمند‌سازی مربیان و دانش‌آموزان برای وفاداری و حمایت آگاهانه از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود.

کتابهای این جشنواره همه از کتب معروف در زمینه دفاع مقدس بود که مناسب برای همه سنین در تمامی مقاطع تحصیلی، فرهنگیان و اولیا بود.

برگزاری این جشنواره در سطح کشور به توسعه کتاب و کتابخوانی و گسترش فرهنگ کتابخوانی کمک کرد که در همین راستا از شش دانش‌آموز برتر شهرستان قرچک ساغر کبودی، محدثه دوزانی، ستایش نادری، حدیث ربیع‌پور، رضوان‌سادات‌قدسی، رادمهر‌بیرانوند که از برگزیدگان این جشنواره بودند تقدیر به عمل آمد.

خبرنگاردانش‌آموز:ستایش نادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار