زرشک زرین در دستان مینا وحید

تهران (پانا) - این روزها گروه‌های پاپ، سنتی، راک، تلفیقی و… در ایران بسیار فعال هستند. در گذشته بیشتر گروه های خواننده ایرانی در سبک موسیقی سنتی کار می‌کردند، اما در سال‌های اخیر گروه‌های پاپ، راک و تلفیقی هم طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. از گروه آریان که یکی از محبوب‌ترین گروه‌های پاپ بود تا بندهای جدید، هر کدام طرفداران خود را دارند.

کد مطلب: ۱۲۴۶۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
زرشک زرین در دستان مینا وحید

برنامه «ترین ها» که هر هفته به سراغ ترین ها در حوزه های مختلف فرهنگی ، ورزشی ، اجتماعی و.. می رود.این برنامه روز جمعه ۱۷ دی ماه به معرفی « محبوب ترین گروه موسیقی در ده سال اخیر» پرداخت.
گروه‌های موسیقی «چارتار، رستاک، دارکوب، پالت، داماهی، گروه دال، پازل بند، لیان، بمرانی» در لیست انتخابی برنامه ترین ها قرار گرفته اندو مخاطبان طول هفته در فضای مجازی یا در زمان پخش برنامه با ارسال پیامک به ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ در این نظرسنجی شرکت نمودند و نتیجه این نظر سنجی به این صورت اعلام شد.
رتبه نخست این رقابت به گروه چارتار تعلق گرفت و گروه های موسیقی پازل بند و رستاک به ترتیب رتبه دوم و سوم این نظرسنجی را کسب کردند.
این برنامه با اجرای پرهیجان شاهین جمشیدی و پخش قسمت هایی از اجراهای گروه های موسیقی در فضایی شاد همراه مخاطبان رادیو صبا شد.
برنامه «ترین ها » در بخشی به نام «زرشک زرین» که توسط شهره احمدوند اجرا می شود، درزمان پخش برنامه متناسب با موضوع برنامه نظر سنجی دیگری در صفحه مجازی «ترین ها » برگزار می‌کند، که شنوندگان به ضعیف ترین گزینه رای می دهند و در پایان برنامه نتایج نظرسنجی اعلام می‌شود.
روز جمعه 17دی در این برنامه از بین گزینه های
۱-قانون جدیدی که خوانندگان مطرح را در پرداخت مالیات مستثنی می کند
۲-خوانندگانی که برای دیده شدن بیشتر شایعه مهاجرت خود را رسانه ای می کنند مانند بهنام بانی
۳- مینا وحید به خاطر رفتار نامناسب در اجرای کنسرت ماکان بند
در این نظر سنجی مخاطبان زرشک زرین برنامه را به مینا وحید به خاطر رفتار نامناسب در اجرای کنسرت ماکان بند دادند.
در ضمن در این نظر سنجی تعداد آرای ثبت شده برای گزینه یک « قانونی که خوانندگان مطرح را در پرداخت مالیات مستثنی می کند » قابل توجه بود.
این برنامه روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف اله و اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار