شهید سلیمانی باید برای نظام تعلیم و تربیت ما یک الگو باشد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه ۳، شهید سلیمانی را یک قهرمان ملی و یک شهید واقعی، ناب و تمام عیاردانست که باید برای دستگاه تعلیم و تربیت یک الگوی تربیتی باشد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی باید برای نظام تعلیم و تربیت ما یک الگو باشد

فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۳ در حاشیه مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد: شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و یک شهید واقعی، ناب و تمام عیار است و باید برای دستگاه تعلیم و تربیت ما یک الگوی تربیتی باشد.

یارمحمدی در خصوص شخصیت سلیمانی گفت: بهترین و رساترین تعبیری که می توان از شخصیت وی عنوان کرد اینکه، شهید سلیمانی به معنی واقعی کلمه یک هنرمند بود. هنر وی این بود که با مراقبت و خودسازی و به دور از هیاهو و ادعا، جلوه های ارشمند و متنوع انسانیت را در درون خود تقویت کرده بود. شهید سلیمانی هم مرد میدان مبارزه بود و هم اهل مذاکره و مفاهمه، هم اهل مبارزه و شجاعت بود و هم عقلانیت و تدبیر در او متبلور بود و مهمتر از همه اینها اهل صداقت و خلوص بود و به آنچه می گفت، ایمان داشت و عمل می کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۳ درباره اینکه چرا شهید سلیمانی تا این اندازه مورد اقبال و تکریم مردم قرار گرفت تصریح کرد: شهید سلیمانی از میان مردم برخاست و تا آخر عمر هم مردمی ماند و همین ویژگی مردمی بودن او و اینکه خود را در پیچ و خم های مادی، سیاسی و اجرایی زندگی مشغول نکرد و راه خدمت بی منت را پیمود، عاملی بود که باعث شد یک شور خدایی در میان مردم ایجاد کند.

یارمحمدی در پایان اظهار امیدواری کرد که منش و روش شهید سلیمانی سرلوحه برنامه های تربیتی دانش آموزان قرار گیرد.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار