تاسیس مدرسه کارآفرین در پارک فناوری شهرستان پردیس

پردیس (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی شهرستان‌های استان تهران در راستای توسعه و همکاری‌ها با پارک علم و فناوری شهرستان پردیس از این پارک بازدید کرد و در این نشست با تأسیس مدرسه کارآفرین در پارک فناوری شهرستان موافقت شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تاسیس مدرسه کارآفرین در پارک فناوری شهرستان پردیس

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این نشست توضیحاتی در خصوص همکاری‌ها و ایجاد بسترهای فناوری، پژوهشی و زیرساخت‌های تحقیقاتی در آموزش و پرورش ارائه کرد.

وی در خصوص اجرای برنامه‌های زیرنظام پژوهش و ارزشیابی و ایجاد توسعه مدارس پژوهنده گفت: امید است با تعامل اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و پارک علم و فناوری پردیس و تقویت زیرساخت‌های تحقیقاتی در آموزش و پرورش دانش‌آموزانی پژوهشگر، پرسشگر و خلاق در آینده تربیت شوند.

در این نشست مجتبی جباری‌پور، مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس به ارائه گزارش اجمالی از فرآیند راه‌اندازی و نقش مهم فعالیت پارک در زمینه اشتغال، فناوری و تولید داخلی در این مدت پرداخت.

وی با اشاره به نیاز روزافزون جامعه برای بهره‌مندی از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان گفت: آموزش و آشنایی معلمان و دانش‌آموزان باعث تبدیل ایده به محصول و تجاری‌سازی می‌شود.

همچنین در این جلسه مصطفی حسنوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس ضمن خوش آمدگویی مدیران به شهرستان پردیس، درخصوص همکاری با پارک فناوری در راستای بالا بردن سطح علمی و آموزشی معلمان و دانش‌آموزان در این شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد.

در این نشست یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مجتبی جباری‌پور مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس درخصوص ایجاد کمیته مشترک راهبردی از معاونان و متخصصان در زمینه فناوری، جهت عملیاتی‌سازی همکاری‌های فیمابین و ایجاد و تاسیس مدرسه کارآفرین در پارک فناوری پردیس موافقت کردند.

بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه به منظور آشنایی بیشتر مدیران با دستاوردهای شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، بازدید از فضای کار اشتراکی با هدف آشنایی با زمینه‌های حضور دانش‌آموزان و معلمان در پارک، بازدید از موزه علوم و هوانوردی و بازدید از پارک فن‌آموز از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار