مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛

شهید سلیمانی فقط یک قاب عکس و یک نام نبود

شهری (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت شهید سلیمانی فقط یک قاب عکس و یک نام نبود، او را باید آن طور که بود به دانش‌آموزان بشناسیم و به عنوان یک مکتب نه تنها به دانش‌آموزان بلکه به کل جامعه نیز معرفی کنیم.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی فقط یک قاب عکس و یک نام نبود

مراسم یادواره ۲۰ شهید فرهنگی با حضور سید‌مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و مسئولینی از شهرستان ری در سالن جنگروی سپاه سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

سید مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران اظهار کرد: شهید سلیمانی کسی است که زندگی از لایه های پایین و زندگی عشایری و توفیق سربازی در راه جنگ داشت و با شهادت او راهش تبدیل به یک مکتب شد؛ این راه بیانگر راه صحیح زندگی کردن است. راه این شهید می تواند کمک کند تا به هدف مطلوب ترسیم شده توسط ماموران انقلاب اسلامی برسیم.

هاشمی در ادامه افزود: لازم است در آموزش و پرورش آموزش دهیم که شهید سلیمانی فقط یک قاب عکس و یک نام نبود، شهید سلیمانی را باید آن طور که بود به دانش آموزان بشناسانیم و راه او را به عنوان یک مکتب نه تنها به دانش‌آموزان بلکه به کل جامعه نیز معرفی کنیم. اگر راه شهید سلیمانی را به طور صحیح به دانش آموزان منتقل کنیم قطعاً دانش آموزان در این مسیر قرار می‌گیرند.

هاشمی در ادامه در رابطه با نقش آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش در انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته است و همچنین دفاع در کیان کشور و تقدیم شهدای گرانقدر همچون باهنر و رجایی که نماد مدیریت در جامعه هستند نقش داشته است.

هاشمی در پایان ضمن قدردانی و تشکر از همکاران در بسیج فرهنگیان و دانش آموزی گفت: باید قدردان مردم باشیم زیرا مردم ما به این درجه از آگاهی رسیده بودند که چگونه از سرباز فداکاری که تمام زندگی خود را فدای کیان کشور کرده بود استقبال کنند.

خبرنگار : فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار