ضرورت استفاده از طرح و پیشنهادات دانشجویان برای مقابله با جنگ اقتصادی

بوشهر (پانا) - استاندار بوشهر گفت در شرایط فعلی که جنگ اقتصادی است دانشجویان به ویژه بسیج دانشجویی می‌تواند با ایده‌ها و طرحهای‌ بکر دانشجویی، نقش مهمی در این مواجهه اقتصادی ایفا کند.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از طرح و پیشنهادات دانشجویان برای مقابله با جنگ اقتصادی

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست با نماینگان جامعه بسیج دانشجویی استان بوشهر با اشاره به آمادگی مدیریت استان برای استفاده از نظرات و پیشنهادات قشرهای مختلف دانشجویی اظهار کرد: مدیران و مسئولان همواره از نظرات دانشجویان بهره برده و می برند و امروز هم مسئولان استان در کنار جامعه بسیج دانشجویی هستند تا بتوانیم کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم.
وی با اشاره به شرایط و وضعیت اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی مقابل دشمن قرار داریم، دانشجویان به ویژه بسیج دانشجویی می تواند با ایده ها و طرح های بکر دانشجویی، نقش مهمی در این مواجهه اقتصادی ایفا کند.
استاندار بوشهر تصریح کرد: همانطور که در جنگ تحمیلی توانستیم با استفاده از ظرفیت مردمی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنیم، امروز در جنگ اقتصادی هم می توانیم با استفاده از سرمایه بخش خصوصی، به موفقیت برسیم.
وی با اشاره به نظرات، پیشنهادات و انتقادات مطرح شده از سوی نمایندگان بسیج دانشجویی، از وی خواست نیازمندی‌ها و پیشنهادات خود را برای پیگیری و اجرا تدوین کنند.
در این نشست شماری از دانشجویان بسیجی، نظرات، پیشنهادات، راهکارها و انتقادات خود را در موضوعات مختلف دانشجویی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و ... با استاندار مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار