تجلیل از مدال آوران کارکنان آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل (پانا) - درآیینی از مدال آوران حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش،در مسابقات ورزشی دستگاه های دولتی استان تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدال آوران کارکنان آموزش و پرورش اردبیل

در این آیین احمد ناصری،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با تقدیر و تجلیل از مدال آوران این دوره از مسابقات، به فعالیت های حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: حوزه تربیت بدنی استان در سال های اخیر، موفق شده است در تمامی شاخص های ارزیابی کشوری رتبه های عالی را به خود اختصاص بدهد.

وی ادامه داد: کسب مقام های اول توسط فرهنگیان در مسابقات ورزشی دستگاه های دولتی استان دلیل دیگری بر این ادعاست که حوزه تربیت بدنی در سال های اخیر در مسیر رشد قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: کسب رتبه های برتر در مسابقات، اعتبار، هویت و نقش حرفه ای آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی را ارتقا داده است.

ناصری با اشاره به ساحت زیستی و بدنی سند تحول بنیادین، خاطر نشان ساخت: رسالت تربیت دانش آموزان بر اساس این ساحت بر عهده شماست و در این راستا مدال آورانی چون شما بعنوان الگو برای دانش اموزان مطرح شوید.

منصور صاحب ،معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه فرهنگیان استان در 6 رشته ورزشی مقام های اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داده اند، گفت: مدال آوران حاضر در این جلسه ظرفیت حضور در رقابت های کشوری را نیز دارند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان، اظهار کرد: تنها معلم تربیت بدنی استان که در راه حفظ کیان کشور به مقام رفیع شهادت رسیده است، شهید " حسن رجب زاده " می باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان عنوان کرد: وظیفه تک تک ماست که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و نیز آموزه های دفاع مقدس به نسل حاضر و نسل های بعدی تلاش کنیم.

صاحب همچنین از برگزاری این یادواره در 18دیماه در سالن ولایت اردبیل خبر داد و گفت: در این مراسم از پیشکسوتان فوتبال و دبیران تربیت بدنی دعوت بعمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار